Een vriendin is zwanger en ze heeft tips gegeven in verband met de naam. Ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen om de naam te vinden! (Je kan 'gokken' ivm naam, geboortedag, lengte en gewicht. Per gok steek je 5 euro in een potje. Degene die er het dichtst bijzit krijgt de helft van het bedrag, de andere helft gaat op een spaarboekje voor de baby.) Dus, ik zoek een naam voor een meisje. Er zijn wel wat voorwaarden aan verbonden. Liefst twee lettergrepen, er moet een 'N' en een 'E' in zitten. Het mag niet eindigen op een 'uh' klank (Jenthe, Jelle, Kobe, Lune,..) Alvast bedankt!
Inez / Ines Jenny Mendy Sendy Renee Angel Marleen Agnes Brenda Carmen Dorien Yentl Frances Xenna Germaine Ghislaine Chayenne Nadieh Monique Kirsten Jolien Janet
Sorry voor mogelijke dubbelen, maar dit is wat er zo in me op kwam: Elin Nena Jenna Fenna Maren Lena Nanoe Anoek Noemi Noé Neyla/Neela Elena Enora Ellen
Denk je dat ze meer van de nederlandse of internationale namen is? Aniek Enya Elin Lauren Mmmm verder kom ik even niet
Bedankt voor alle reacties zover! Het is hun eerste kindje, ik weet niet echt wat voor smaak ze hebben. Ik weet wel ongeveer welke namen ze leuk vind, maar dat kan natuurlijk ook dat ze een ander 'soort' naam neemt voor hun kind. Of dat vriendlief niet mooi vind of andersom. Ze houdt wel van duidelijke (qua schrijfwijze), originele en niet al te veel voorkomende namen. Ze vind Sophie en Emma heel leuk, maar veel te populair. (We kennen (gezamelijk) al 4 Sophies...) Oh en ze heeft gezegd bij Quinn dat ze dat ook een heel leuke naam vond. Dus misschien gaan ze wel unisex? Ik ga natuurlijk niet alle namen nemen maar wel een paar waarvan ik denk, die past wel bij hun. Ik heb 2 namen gezien, Fenna en Eden, die zie ik echt wel bij hun.
Ik heb al op Fenna en Eden gestemd. Zag trouwens meerdere Fenna's op de lijst staan dus mensen denken zoals ik Andere suggesties nog steeds welkom! Nog een kleine maand en dan weten we het