Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik het té fout voor woorden. Erg ver gezocht. Maar goed, het is jullie eigen keuze.
Vind Silver wel apart! Mar roxy zou ook niet mijn keuze zijn. Het gedichtje vind ik wel grappig als ik het zou tegenkomen op een kaartje!
Mijn keus zou het ook niet zijn, maar ik vind het op zich geen lelijke naam. In het gedichtje zou ik Bronze gewoon als brons schrijven.
Vind silver wel grappig ( zou er zelf alleen nooit voro kiezen).. maar in combi met Roxy vind ik te. Gedichtje vind ik ook te, maar dat is mijn smaak.
Ik vind Roxy wel een leuke naam, maar Silver? Nee, zou niets voor mij zijn, maar ja, het is jullie kindje, en als jullie het zo willen noemen moet je het lekker doen het gedichtje vind ik nu ook niet zo geweldig, het straalt niet uit wat jullie duidelijk willen maken, maar nogmaals, het is jullie feestje, dus doe wat je lekker zelf wilt doen.
Ik vind Silver een bijzondere naam, maar ik ken een jongen die zo heet. Kan het dus niet zo snel bij een meisje plaatsen. succs
Hoi meis, Silver klinkt inderdaad meer als een jongensnaam maar op zich kan het wel voor allebei. Ik vind hem heel appart! Alleen Roxy erachter zou ik persoonlijk niet doen. Als je het uitspreekt achter elkaar dan lijkt het net 1 naam te worden SilveRoxy omdat de 1e naam eindigt met een R en de 2e naam begint met een R. maar je moet lekker doen wat je zelf mooi vind! en het gedichtje: als je van Bronze Brons maakt vind ik hem super Succes!
De naam Roxy is niet mijn smaak (die zou ik achterwege laten). Silver vind ik leuk en apart! Het gedichtje vind ik echt heel leuk! Ik hou alleen niet van de schrijfwijze 'IKKE'. Ik zou gaan voor: Papa en mama zijn brons. Ik ben Silver, Samen zijn wij goud! Dus niet 'ikke' maar gewoon 'ik'
hey meiden ik wil jullie ven bedanken voor de reachties. vindt het wel pretig. want vindt het soms zo moeilijk omdat je het er alleen met ze tweeen over heb. en heb een hoop aan jullie tips we zijn over een tweede naam nu ook aan het denken. de naam silver houden we want die was favo bij de jongens lijst en de meisjes lijst. maar de tweede naam moeten we nog even kijken dus. en het gedichtje zoals jullie het hebben aan gegeven vindt ik ook leuker. liefs sabrina
als jullie in de toekomst nog een broertje of zusje erbij willen, hoe ga je dat dan op het kaartje zetten? klinkt misschien nog heel ver weg, maar is wel iets om ook over na te denken. dan blijft van dat gedichtje niet veel meer over.
Daar dacht ik ook aan Moes. Je moet wel iets verder kijken dan nu. Silver is niet echt mijn smaak, maar tegenwoordig kan alles. (zelfs appel en bloem of vlinder). Wordt ook niet meer raar gevonden...
Silver voor een jongen vind ik wel grappig ( al is het niet mijn smaak) Voor een meisje zou ik er niet voor kiezen. Roxy vind ik een beetje aso klinken. Maar je moet doen wat julie mooi vinden !
niet mijn smaak. ik vind het een barbie naam en denk aan plastic fantastic. het gedichtje vind ik erg lief.
plastic fantastic , hahahaha . silver=niet mijn smaak, sorry roxy=leuk.(of roxane, roxanne) en jij noem haar roxy.echt heel leuk, ik ken een paar vrouwen die zo heten.
Silver; niet mijn smaak maar wel lekker apart. Ik hou zelf niet zo van veel voorkomende namen. Roxy vind ik ook wel stoer voor een meisje, je kan er ook Roxy Silver van maken met als roepnaam Silver. Het gedichtje vind ik niks. 1) brons en zilver maakt geen goud 2) Als er ooit een twee zou mogen komen....welk plekje krijgt die dan?
meiden supper bedankt voor de tips en het comontaar. we hebben er nog eens goed over na gedacht.en ander naar ander namen als 2 gekken maar we blijven toch bij deze namen. wan hoe vaak zeg je je eerst naam met een achter je tweede naam. doe ik zelf ook weinig. liefs sabrina