Hallo allemaal, We weten sinds een weekje dat we een klein prinsesje verwachten. De naam hadden we dus al klaar maar ben nu toch benieuwd wat anderen er van vinden. Ik ben zelfs nederlandse en mijn man is turks en de roepnaam is turks maar wij vinden het ook een moderne naam hier in nederland en belgie Dus ben benieuwd naar jullie mening Ze zal gaan heten Feyza Felicia Met als roepnaam Feyza Groetjes
Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind. Ik vind het niet lelijk maar ik ben er niet zo weg van. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat jullie het mooi vinden toch?
Ik vind het wel een mooie naam! Maar ik vind Turkse meisjesnamen sowieso wel leuk. Esra en Evrim bijvoorbeeld.
Ik vind het echt leuk om jullie antwoorden te lezen. En ja het heeft ook een mooie betekenis. Zover ik nu weet betekend het in turkije Sterke succesvolle vrouw.
Ik vind het een mooie naam! En de betekenis maakt hem nog mooier. Ik had hem ook nog nooit gehoord, dus dat is ook wel leuk. Ik vind hem trouwens ook goed bij een niet-Turks kindje kunnen.
Ik vind het wel een leuke naam! Nog nooit gehoord. Vind de naam ook wel passen bij een blond meisje met blauwe ogen. Haha! Klinkt niet typisch Turks, ofzo. Dat bedoel ik...
Leuk dat jullie dat zeggen. Want zo'n soort naam zochten we ook. Ik ben namelijk een echte hollandse meid en mijn man is wel turks maar heeft geen donker bruin of zwart haar. Hij is juist donker blond met lichte ogen. Dus de kans op een kindje met licht haar en lichte ogen is zeker aanwezig. Ben echt blij met jullie leuke reacties. Niet dat we anders de naam niet zouden kiezen maar toch he