Ik vind het heel leuk! beetje kak maar dat is mijn stijl wel! silvijn? Of zoals mijn zoontje...Romeijn!
Niet mijn smaak, maar geen lelijke naam, ook niet kak, maar dat kan komen omdat er een Pepijn in de klas bij mijn dochter zit en dat is echt een doerak. Haha.. Absoluut geen kakjoch. Andere namen.. Moeilijk, omdat ik waarschijnlijk niet de namen zal noemen die jullie weer leuk vinden. Ik dacht meteen aan Merijn, maar je wilt geen M... Wat namen van jongens uit mijn buurt die ik niet zo vaak hoor: Timo Jarno Lucas Tomas Collin Jasper Verder ken ik alleen maar jongens met korte namen of juist langer dan 2 lettergrepen. Moeilijk he, dé naam vinden. Succes!
Leuk . Inderdaad een beetje kak - of 'netjes' maar toch leuk . Ik had die naam ook in m'n omgeving verwacht als broertje van een madelief.
hele leuke naam! Zo heet onze zoon ook! Hij is afgelopen augustus geboren, hebben erg veel positieve reacties op de naam gehad! Maar eigenlijk moet dat niet uitmaken, jullie moeten het zelf een mooie naam vinden
Hartstikke leuk! Stond destijds ook op mijn lijstje, maar mijn man vond het een verschrikkelijke naam. Wel een beetje kak inderdaad, maar daar hou ik wel van!