Hallo meiden, Ons dochtertje van 21 maanden heet Saar en de tweede meid is op komst. Wat vinden jullie van Jet als meisjesnaam? Groetjes, Kikker
Onze dochter heet Sara en ik vond bij het zoeken naar namen "Jet" zelf ook een hele leuke naam, alleen mijn man vond die naam niet zo leuk. Jet vind ik aan de ene kant heel stoer en lekker kort aan de andere kant zullen er ook mensen zijn die het een hele ouderwetse naam vinden, het staat tenslotte ook op het ouderwetse "leesplankje". Maar mijn mening: stoer !
Niet helemaal mijn smaak (ik ben zelf meer van de lange namen voor meisjes), maar wel een hele mooie combinatie!
Saar vind ik leuk, lekker stoer. Jet vind ik dan weer een stuk tuttiger en daarom niet zo leuk in combi met Saar. Ik zou Saar en Lot dan bijvoorbeeld wel een leuke combi vinden, beiden lekker pittige namen. Succes!
ik vind het te veel ' jut en jul' idee om de een of andere reden. De namen zijn ook niet echt mijn smaak. De optie van Saar en Lot vind ik leuker, maar misschien komt dat dan omdat Lot wat tijdlozer/moderner klinkt dan Jet...
ik vind jet geen mooie naam.. en wordt misschien mooier gemaakt door de combi maar alleen de naam op zich vind ik echt niks.. wel mooi en wat er ook nog eens leuk bij past: Tess Lisa anna
Leuk!!!! Doen!! Saar en Jet vind ik een geweldige combinatie. Jet stond bij mij met stip op 1 als meisjesnaam, maar mijn vriend vond 'm te ouderwets.
Mooie namen!! En misschien Noor of Pien? (zo heten mijn nichtjes, vind ik dezelfde soort namen, erg mooi!