Ik vind Svenja wel een mooie naam. Toen ik vroeger op een camping was, waren daar 2 zusjes en die heetten Olga en Svenja. Die namen zijn me eigenlijk altijd bijgebleven.
Svenja doet me trouwens denken aan Ronja de roversdochter,dat vond ik een leuk boek als kind,dus voor mij is het een stoere naam. En toen mn dochter in groep 1 zat,zat er een Dinja bij haar in de klas.
Nee, ik vind Svenja geen leuke naam. Ik zou dan voor Tara gaan. Vind ik van de 3 namen ook het leukste bij Mandy staan.
gelijk moet ik denken aan swetlana.. niet echt mijn smaak.. maar als het voor jullie DE naam is waarom dan niet toch...
Ik vind Svenja helemaal geen mooie naam. Tara vind ik ook niks en Lieke vind ik de leukste naam maar die is dan weer een beetje saai..
Ik vind Svenja wel leuk, maar niet bij Mandy passen. Ik zou voor Lieke of Tara gaan. Tara vind ik wat aparter, dus denk leuker!
Ik krijg er toch ergens een beetje een honden/paarden idee bij, maar ik vind het wel een hele mooie naam! Tara is ook leuk bij Mandy trouwens!
Svenja dan denk ik gelijk aan een pools of russisch meisje. Ik vind het persoonlijk geen mooie naam en ook niet zo goed bij Mandy passen.
Ik zou zelf niet voor Svenja kiezen, maar ik vind het ook geen lelijke naam. Ik vind hem alleen persoonlijk niet zo bij Mandy passen, al heb je als je straks twee zusjes hebt die Mandy en Svenja heten toch al snel dat het wel past omdat het zo is en het went. Ik vind Lieke ook leuk!