weekendje weg in comb. met racen

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetjes, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wie kan mij helpen? ik ben 10 september uitgerekend en wil misschien jullie zowiezo augustus een weekendje weg. mijn vriend is dol op f1, dus een weekendje weg waarin iets met autoracen inzit zou wel leuk zijn.

wie heeft iets soortgelijks gedaan en heeft dus een tip voor me?
    ik ben misschien beetje vaag, maar hoeft maar 2 overnachtigingen met ontbijt te zijn en een bezoekje aan een circuit.

2. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Ik denk dat het geen probleem is om naar een circuit te gaan zonder race. Als er een race is, is het misschien een probleem qua gehoorbeschadiging van je baby. Aangezien zo`n race nogal veel lawaai produceert. Ik weet niet of het schadelijk is. Maar ik weet wel dat je vanaf de 16de week van je zwangerschap niet meer mag schieten, i.v.m. beschadiging van het gehoor van een foetus.

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hee Zonnetjes, het schiet op he! Hou je het nog een beetje vol?

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    8 juli (Groot-Brittanië), 22 juli (Duitsland), 5 augustus (Hongarije) zijn er F1 races, maar lijkt me idd niet zo'n goed idee om zwanger naar een F1 race te gaan. Het maakt zoveel herrie! :(

Misschien een weekendje naar België en dan het circuit van Spa Francorchamps bekijken als er geen race is?

5. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    Center Parcs in Zandvoort. Hotel ligt bijna t.o. circuit. Misschien kan je vriend dan zelf ook rijden op het circuit

6. Niet meer actief

Een avondje karten + diner aanbieden en zelf de foto's maken?

7. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    misschien een alternatief idee: geef hem een race-experience op zandvoort cadeau, dan kan hij zelf racen op het circuit. Lijkt me beter dan zwanger naar een race te gaan. Ik had het zelf ook graag willen doen met mijn man, maar heb er ook vanaf gezien. Ik heb destijds zo'n race-experience cadeau gedaan toen mijn man 30 werd. Het was een groot succes!
    hier is informatie erover:
    http://www.raceplanet.nl/2006/raceexper ... gramma.php

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij gaan eind juli het hele weekend naar de nurburgring in duitsland naar de f1 ....
    het is wel ontzettend duur maar hubbie is er ontzettend blij mee ...
    ik weet alleen niet of je dat nu nog kan regelen ....

je zou eens moeten kijken op ticket+travel.nl

L.sybje

9. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi,
    wat een leuk idee.
    het is wel zo dat het bezoek aan een formule1 wedstrijd echt peperduur is, ik geloof dat in oktober de a1 weer naar nederland komt.
    is echt een heel stuk goedkoper ik geloof dat vorig jaar een weekendpas iets van 120 euro koste.
    maar dat is in september of oktober kan me voorstellen dat dit voor jullie niet zo goed uitkomt.

dan denk ik ook dat een dagje racen op zandvoort het makkelijkste is momenteel of je moet het vooruitschuiven.

succes en laat even weten wat het geworden is!

liefs

10. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    bedankt voor al jullie tips en het meedenken! heb al bij zandvoort zitten kijken idd, en denk dat ik ook in belgie ff rondkijk.

Deel Deze Pagina