Al voor ik zwanger was, waren we het helemaal eens over een jongensnaam. Dyon moest het worden. Maar nu zijn we toch weer aan het twijfelen. Is het écht de leukste naam? We kunnen ook niet echt iets anders bedenken wat we eventueel leuker vinden. Hebben jullie ideeën? En wat vinden jullie van de naam Dyon? Wij zoeken: - een niet te lange naam (max. 2 lettergrepen) - niet te buitenlands, maar ook niet van die oerhollandse namen - een niet te veel voorkomende naam, zoals Sem
Zoals ik al zei, we hebben echt een beetje dezelfde smaak! Dyon / Dion vind ik erg leuk! Andere opties wellicht: - Sten - Vigo - Rens - Fedde - Noah
Harstikke leuke naam, ik zou het dan alleen wel als Dion schrijven. Sten, Vigo en Noah vind ik ook erg leuk!
Sten vind ik ook wel leuk, maar mijn vriend en ik vinden Stan leuker. Maar of het leuker is dan Dyon, daar zijn we nog niet over uit. Nog meer suggesties?
Ik vind Dion erg leuk! Dyon iets minder, maar ach, klinkt hetzelfde he... Andere opties: Leon? Tobi/Tobias? Jelte?
Moeilijk he jongensnamen? Dyon vind ik nog steeds erg leuk, en hoor je tenminste ook niet zo super vaak. Ik zeg de naam die we in gedachten hebben nu gewoon elke dag een paar keer om eraan te wennen (en mn man te laten wennen, dat vooral ).