Kyan Ruben ? Kyan is roepnaam en Ruben is 'gewoon' een tweede naam'. We hebben een lange achternaam die met een O begint en wilden dus niet hele lange namen. Ik vind het erg leuk staan en ik geloof dat mijn hubbie het steeds leuker gaat vinden. Andere suggesties zijn welkom!
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo kapot van. Ruben vind ik nog wel ok, maar ik houd persoonlijk niet zo van engelse namen, dus Kyan is niet aan mij besteed, maar smaken verschillen en als jullie het wel heel mooi vinden, gewoon doen.
Sorry...Kyan is ook niet mijn ding! Ik vind het ook niet mooi staan bij Ruben.. Ruben op zich vind ik wel mooi.
Ruben vind ik een mooie naam, Kyan eerlijk gezegd niet. Maar op zich klinkt de combinatie niet verkeerd samen.
Hoewel ik zelf van klassieke namen hou, vind ik dat al zo veel jongens Ruben heten (ik werk op een school, veel Rubens!) Kyan hoor je niet vaak - ik ga er hierbij trouwens van uit dat je het uitspreekt als "kiejan" en ik vind het eigenlijk best een leuke naam!
We gaan het inderdaad uitspreken als Kiejan, op zijn hollands. Ik houd zelf ook helemaal niet van engelse namen. Hebben jullie verder nog suggesties voor een tweede naam?
Waarom kies je voor een Engelse naam als je niet van Engelse namen houdt? Kyan... 'iedereen' zal het uitspreken als Ki-en.. Je kan er ook voor kiezen om je kind gewoon Kiejan te laten heten, dan is het probleem gelijk opgelost en ik vind het wel wat hebben. Zo'n Y zie je zoveel
Vind de namen op zich mooi, maar met een achternaam met de O krijg je als initialen K.R.O., vind dat zelf niet zo mooi...
Oh daar had ik inderdaad niet bij stil gestaan! Dat is inderdaad niet mooi! Mmm misschien dat we de namen om kunnen draaien of toch maar een andere moeten verzinnen. Pff moeilijk hoor!
Persoonlijk hou ik ook niet zo van Kyan...Dan zou ik het ook omdraaien: Ruben Kyan. De intialen RKO kunnen best!