Hoor graag jullie mening voor zowel jongensnaam als meisjesnaam. We houden van scandinavische namen, evt andere suggesties zijn welkom (uiteraard wel in scandinavische stijl)!
Svenne vind ik heel leuk voor een meisje, nog nooit gehoord maar erg leuk. En Kjell voor een jongen. Finn is ook leuk.
Fiene vind ik heel leuk voor een meisje! Ik denk wel dat het afgekort wordt tot 'Fien' (ook niets mis mee). Kjell voor een jongen vind ik leuk. Voor een meisje vind ik Mette ook heel leuk. Succes!
Kjell en Finn vind ik leuk En verder ideeen? Rowan (kan jongen en meisje), Mette (of merthe)(meisje), torque(spreek je uit als torkee jongen), Kjetil (spreek je uit als kjetel, jongen) Jorn (hoort nog streepje op de o, jongen) Ian(jongen), Solveig (meisje...spreek je uit als solvei) en Sya (meisje..) Succes
De meidennamen vind ik niet zo... Van de jongensnamen vind ik Finn heel leuk. En al eerder genoemd; Mette, erg leuk!
Fiene en Kjell (zijn mijn nichtjes het niet mee eens want die hadden een zeer vervelende meester Kjell)
Voor een meisje absoluut Fiene. De andere 2 vind ik niet leuk en Fiene klinkt erg vrolijk. Voor een jongen twijfel ik tussen Finn en Bjarne. Ik denk dat ik voor Bjarne ga, omdat Finn zo populair aan het worden is.
Fiene voor een meisje vind ik erg leuk, de andere 2 namen vind ik niks. Voor een jongen vind ik Kjell het leukst, maar Finn is ook leuk maar komt zo vaak voor. Daarom zou ik kiezen voor Kjell.
Sven voor een jongen vind ik wel erg leuk! Svenne voor een meisje eigenlijk niet, maar misschien is dat wennen.
Voor een meisje: Fiene, en een jongen: tja ons zoontje heet Finn... Maar ik vind Kjell ook erg leuk. De suggestie Solveig voor een meisje vind ik erg mooi!