Jaja, we zijn toch maar alweer hard op zoek naar de nieuwe naam! Vorige keer hebben we zelfs in de laatste week nog geswitcht dus kunt niet vroeg genoeg beginnen Nu hebben we een klein lijstje met namen voor een jongen en meisje, maar mijn man en ik zitten nog niet op een lijn. Maar het geeft wel een beetje aan in welke richting we zoeken. Niet te exotisch, niet té apart en ook niet te lang. 8)Voor een jongen: papa: Sam, Robin mama: Luc/Luke, Max, Luca, Bo Voor een meisje: papa: Lotte, Jasmijn mama: Rosa, Julia, Emma, Mila, Jasmijn Wie heeft er nog leuke ideeen voor namen bij Sophie?
Stein, Thijmen, Daan, Tim Esmee of Amy, maar ik vind Emma er ook erg leuk bij staan, die had je zelf al.
tja, wij zijn ook op zoek naar een mooie j/m naam dat past bij sophie! het zal moeilijk worden, want bij heel veel namen denk ik aan iets en dan word het hem weer niet. of het is een bekende die die naam draagt, dus ben ook zeer benieuwd wat het bij ons gaat worden.
ik vind nog weinig namen van hierboven mooi genoeg. ik denk zelf aan laura, maar vriend vind het niks...
misschien nog meer goede ideeen? Daan en Tim vind ik wel aardig maar het mag nog wel ietsje stoerder van mij. Mijn man en ik vinden allebei Robin heel leuk maar vind het zelf weer niet passen bij Sophie
Ik vind dat jullie al veel leuke namen hebben bedacht. Alleen heb je voor een jongen Bo staan, dat is de vrouwelijke vorm. De mannelijke vorm is Beau.
Dacht dat Bo vooral in nederland een meisjesnaam is, maar in het scandinavisch (waar het officieel vandaan komt) een jongensnaam...
meisjesnaam zijn we nu al (!) uit! Alleen nogsteeds die jongensnaam... weet je wat het probleem is? ik vind gewoon maar heel weinig jongensnamen écht leuk! En dan moet je er ook nog samen over eens worden. moeilijk...