Ik ben op zoek naar een leuke turkse naam die ik mijn kindje kan geven. De vader die turks is, is bij de opvoeding niet betrokken. Toch wil ik haar een turkse naam geven die in Nederland ook heel goed kan. Gewoon omdat het ook een stukje haar roots is. Iemand leuke meisjesnamen?
een turkse vriendin van mij heeft een paar maanden geleden een dochtertje gekregen genaamd: Lina , ik vind dit een zeer mooie naam
hallo! mijn dochertje is ook half turks en ze heet Sena(spreek uit als senna) mijn vriendin haar dochtertje(ook half turks)heet Elif,vind ik ook heel mooi. Groeten Danielle
volgens mij(weet het eigenlijk 100%zeker,mijn turkse man zegt het zelfs)is Louiza geen turkse naam groetjes Danielle
Mijn dochter is half Turks en heet Nesrin. Ik ben nu in verwachting van een 2e meisje, waar we ook nog een leuke en makkelijke naam voor zoeken. Iemand nog suggesties?
Ik vind Esra sowieso een erg mooie naam en vind het ook bij Nesrin passen. (Nesrin - Esra) En volgens mij is Nevra ook een Turkse naam. Dat vind ik er ook wel bij passen.
Nilay ? Nisa Melek Meyra Sena Selin Selen Sevil Gülay Nur Su Aynur Kan er zo nog wel 20 opnoemen Kijk anders eens op Bebek isimleri; isim anlamlarý, isimler, erkek isimleri, kýz bebek isimleri Staan echt heel veel namen op.