Hallo allemaal, Ik ben benieuwd wat jullie van de meisjesnaam Noor vinden? Modern of juist ouderwets? Etc. Groetjes!
Mooi Mijn moeder heet zo en in de tijd dat zij jong was was de naam wel wat ouderwets. Maar nu dus helemaal modern. Leuke naam. Klinkt zowel leuk voor een kind als voor een volwassen vrouw.
Leuke naam en een naam die nu modern is, kan over 3 jaar weer ouderwets zijn . Het is misschien wel wat een klassieke naam, maar ik vind hem leuk en stoer
Ik vind 'm ook wel mooi (al vind ik Nore mooier, gewoon omdat ik anders aan iemand uit Noorwegen moet denken ).
Erg mooi... zou het alleen schrijven als Nore aangezien je het tegenwoordig veel hoort. Is dan toch net even anders.
vind het zeker geen lelijke naam, maar niet een die ik zelf zou kiezen. twijfel een beetje. dus aan dit berichtje heb je ook helemaal niks, haha
Super, is ook mijn nummer 1 meisjes naam (al ben ik nog niet zwanger van een tweede). Past mooi bij Sem, de naam van ons zoontje. Mijn man vindt Noor overigens echt niet mooi, dus zal het bij ons nooit worden. Merk ook dat hier in mijn omgeving weinig mensen mijn mening delen (hoor vaak dat ze Noa dan mooier vinden).
Vind het wel een mooie naam. En ik hou soms wel van wat ouderwetsere namen die weer langzaam terug komen (geen jan of harry hoor!) Liefs
Mijn favoriet voor een meisje Vind het zeker niet ouderwets, eerder klassiek! Maar wij willen deze naam vooral vanwege de betekenis... vonden we een mooie symboliek (en ook dat het mooi in het arabisch betekend!)