Wat vinden jullie van?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Meisje1982, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

5 jan 2010
    257
    0
    0
    We zijn er redelijk uit qua meisjes naam maar weten het nog niet zeker. Wat vinden jullie van:

Sophie Anne G....

Qua jongens naam zitten we nog even in dubio. Namen waar we mee in ons hoofd zitten zijn Sander,Michiel en Jaison. We willen het liefst een combinatie van 2. Iig of Sander, of Michiel moet er inzitten. Beide zijn een vernoeming. Saner heeft mijn lichte voorkeur. Jaison hebben we zelf uitgezocht. Of weten jullie een andere leuke naam die erbij past?

Michiel Jaison G....
    Sander Jaison G....
    Sander Michiel G.... (zelf vonden we dit een beetje lastig omdat de voorletters dan SM worden)

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sophie/Sofie vind ik een hele mooie naam (jammer dat ie alleen zo vaak voorkomt!) Anne vind ik weer niet zo bijzonder, maar staat wel mooi samen.

Vind de jongensnamen niet zo (gewoon niet mijn smaak) maar zeker niet lelijk! Dan zou ik voor Michiel Jaison gaan als ik moest kiezen.

Succes!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Sophie vind ik leuk, anne minder..

Bij de jongensnamen zou ik gaan voor Michiel Jaison, sander vind ik niet mooi. Nog mooier zou ik het vinden om er Jaison Michiel van te maken.

4. misa

misa Niet meer actief

Ik vind Sophie een erg mooie naam! Anne weer wat minder eigenlijk.

Ik vind Michiel Jaison de mooiste combi.

De voorletters van Sander Michiel worden natuurlijk wel S.M. (met punten er tussen, dat scheelt alweer).

Succes!

5. Mamase

Mamase Bekend lid

11 dec 2009
    957
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sophie Anne klinkt erg goed!!!

Uit jullie jongensnamen zou ik kiezen voor Sander.

Suggesties:

Jasper
    Jesper
    Julian
    Florian
    Floris

6. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

5 jan 2010
    257
    0
    0
    Hebben ook nog aan Sophie-Elize gedacht. Waardoor we gingen twijfelen weet ik eigenlijk al niet eens meer.

Mochten we voor Michiel Jaison gaan dan zou ik ook Jaison als roepnaam gaan. Bij Sophie Anne, Voor sophie. Je hoort hem idd wel wat vaak. Daarom heb ik zitten denken aan een koppelnaam. Vindt Sophie wel erg leuk namelijk.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Sophie Elize vind ik veel leuker en origineler dan Sophie Anne!

8. Mamase

Mamase Bekend lid

11 dec 2009
    957
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sophie Elize vind ik nog mooier!!!

Deel Deze Pagina