Vandaag heb ik een poll van een paar namen die wij aardig vinden gemaakt. Daar staan Diann, Elvira, Ermina, Alesia, Stasia en Katlynn in genoemd. Toch denk ik niet dat een van deze namen de naam is. Nieuwe suggesties zijn daarom zeer welkom! De naam moet goed bij Maxim passen, geen top 20 naam zijn, niet te apart of te moeilijk en ook internationaal goed te doen zijn. Alvast dank jullie wel voor het meedenken.
Liv, Liz, Jenna, Jade, Nova, Noa, Joëlla, Jill, Julia, Julliët, June, Yuna, Demi, Senne, Senna, Dewi.
- Maxim en Juul - Maxim en Serena - Maxim en Didia - Maxim en Valerie - Maxim en Nike/Niké [Nie-kee] - Maxim en Aline - Maxim en Chloé - Maxim en Amelie - Maxim en Lucie - Maxim en Ariane - Maxim en Carmen - Maxim en Bridget - Maxim en Elise - Maxim en Charlize - Maxim en Sabine - Maxim en Camile - Maxim en Simone - Maxim en Cecile - Maxim en Suzette - Maxim en Celine
Dank jullie wel, lieve dames! Bijzonder dat jullie aan Noëlle hebben gedacht. Deze naam stond vorige keer in onze top drie Het is een van weinige namen die mijn man en ik samen mooi vinden. Wij vroegen ons alleen af of de uitspraak niet te moeilijk is maar misschien valt het wel mee... Hoe zouden jullie Noëlle uitspreken?
Ik zou Noelle (met puntjes haha) uitspreken als Noewelluh maar dan met een zachte W...snap je? Vind Noelle erg mooi bij Maxim.
Ik ook als Noowelluh (met een zachte W). Ik ken 2 meisjes die zo heten en daarbij spreek je 't zo uit.
Van harte met jullie zwangerschap! Ja helemaal mee eens! Zo zou ik het uitspreken! Maar wij zijn helemaal uit. Zowel voor een meisje als voor een jongen. Wij zijn heel blij en vinden de namen ontzettend gaaf