Onze laatste poll is gearriveerd. We hebben geen andere namen meer, en zijn benieuwd welke jullie t leukst vinden.
lenn. ik vind desmond echt geen mooie naam. Dat vind ik een "gouden kettinkjes-naam" (en nu gaan heel veel mensen boos worden, haha). Sybren? hoe spreek je dat uit? saijbren? of siebrèn? of siebrun? Hm, aparte naam iig
Lenn! Leuke naam, ligt lekker in de mond. (Wel grote kans dat er van alles achteraan wordt gezegd, maar ik vind dat juist wel lief als ze nog klein zijn... Lennetje, Lennepen etc etc....)
Sie-bren (dus gewoon met e of u: siebrun of siebren) DEsmond twijfelden wij ook erg of het zoals wij noemen geen 'zuid vooruit' naam is... Allistair, wat zou er achter Lenn gezegd worden dan??
De meeste kans is dan dat de roepnaam Sybren wordt en de gehele naam zeg maar Sybren Lenn of juist andersom. Maar we vinden de keus zo moeilijk!
Zoals ik al zei: Lennetje, Lennepen, Lenn the man etc, etc. Ik vind dat altijd wel schattig, maar das voor iedereen anders...
Lenn ... Maar ik heb een voorkeur Wij hebben namelijk Senn En euhh tja achter alle namen word wat "achteraan" gezegt .. Mijn nichtje van 2,5 kwam namelijk met Elletie haha Vind de combi Sybren Lenn of Lenn Sybren niet zo mooi ...
Absoluut Lenn! Vlotte, stoere en aparte naam die toch 'gewoon' klinkt. Sybren vind ik te fries klinken en Desmond een beetje 'fout'. Doet me trouwens ook aan een liedje denken. Van de Beatles ofzo? Of zeg ik nou iets heel stoms..?
nou laat de desmond maar achterwege haha. T was al zo'n twijfelgeval, en blijkbaar dus ook echt iets om over te twijfelen hahaha.
ik zou gaan voor Sybren, erg leuk en lekker apart! Lenn klinkt wel lekker in de mond, maar vind dat soort namen niet zo...