Wie kan ons helpen? We zoeken een leuke jongensnaam voor onze half marokkaans/half nederlandse baby! Zelf hebben we bedacht: Naim, Mimoun, Najib, Imran, Yousri, Nadim maar is toch nog niet helemaaaal wat we zoeken Hoop dat iemand nog mooie suggesties heeft!
Naím Omar Amir Samir Adam Sofian Nordin Salim Karim Younes Tarik Rayen Ismael Kamil Akram Redouane Marwan Adil Wassim Noah Yannis Faris Faysal Zakariya
Bedankt zitten zeker mooie namen tussen! Na veel nadenken gaan we kiezen tussen Naim, Najib en Imran Wat zou jullie voorkeur hebben?
Ik ken twee meisjes die Imran heten. Wist niet dat 't een jongensnaam was. Vind Naim het mooist van je uiteindelijke keuzemogelijkheden, maar Mimoun vind ik nog leuker.
Zeker weten Naím! Stond (en staat) bij ons ook op het lijstje voor onze zoon. Uiteindelijk gekozen voor Aimar, niet arabisch maar veel mensen vinden het toch een arabisch tintje hebben....
Oke had dus niet echt zin om te reageren, want die namen had je al Ik vind dat er mooiere namen zijn genoemd, maar uit deze drie zou ik kiezen voor Imran (vind het wel te vrouwelijk).
Ik wil je trouwens nog de volgende namen geven (als ik een zoon krijg zal hij ook 1 van deze namen krijgen inshallah). Ik vind persoonlijk Shakeel echt te gek. Maar die naam is bij ons al 'bezet' dus wij kiezen tussen Ilias, Aidin, Aaron of Rimon. Heb er nog meer hoor, maar dit zijn mijn favo's.
Naim of Imran Bij Najib moet ik (naast dat ik het geen mooie naam vind) meteen aan Najib Amali denken. Misschien geen doorslaggevend argument, maar toch Ik vind Tarik trouwens ook heel mooi, die stond bij ons op het jongensnamenlijstje, is ook een Turkse naam