zo veel trek, eet de hele dag door.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noorl, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noorl

noorl Lid

1 aug 2009
    26
    0
    0
    Ik weet echt niet wat dit is, maar ik kan echt niet stoppen met eten, heb steeds weer trek en honger.

Ik heb van morgen twee tosties op,

net twee stokbroodjes met brie, daar na net weer een kom vanille yoghurt met flink wat lepels chruesli er door en heb nog steeds trek.:(,

wie heeft dit ook en hoe kom ik hier van af?

groetjes noor

2. MissT

MissT Niet meer actief

whahahah hormonen hé!!
    Zijn van die momenten, gaat vanzelf weer weg, dan kan je niets meer zien.. En daarna kan je je zelf weer helemaal volstoppen ;).

Oh enne, de brie moet je voortaan wel laten staan hé, da mag niee :D

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb het nog steeds:D Komt en gaat met fases..

Enne, brie mag wel hoor. Zo lang je het niet bij een of ander kaasboertje hebt gekocht en het van rauwe melk is gemaakt tenminste.

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

brie mag gewoon hoor.. in NL is bijna geen 1 brie van rauwe melk..

en ik heb nu pas die vreetbuien.. mijn maag is oneindig!!!

5. noorl

noorl Lid

1 aug 2009
    26
    0
    0
    hahah ik heb nu al 7 kilo aan gekomen is tog niet normaal, ik heb brie van de AH euroshopper die goedkope vind ik het lekkerst. Mag die wel, ik heb een hele brie op twee witte stokbroodjes op en dan zijn zo veel vet en cals..

6. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    7 kilo in 7 weken en 4 dagen, ik vind het wel grappig :)

Ik schrok om heel eerlijk te zijn van mijn 3 kilo die er nu al bij zitten.. maar dat is niet nodig zie ik al hahaha :D

Grapje hoor, geniet lekker van het eten! Ik ben in het begin ook niet ziek geweest en had ook heel veel zin in vooral vet eten!!!!

7. MissT

MissT Niet meer actief

hihi Geniet lekker van je brie.... enne.. als het toch mag, geef mij ook maar een stukje... hihi!

8. Tese

Tese Niet meer actief

Ik ken het helaas! Als ik gegeten heb knort mn maag een uur later alweer! Ik probeer tot gezonde dingen te beperken, maar af en toe laat ik me gaan.

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou ik kan ook wel heel de dag door eten hoor... Probeer me zoveel mogelijk in te houden! Ik ben nu 24 weken en zit op zo'n 6 kilo wat ik ben aangekomen dus dat vind ik nog best netjes. Begin wel steeds meer lekkere trek te krijgen!

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik kan de heledag door eten alsik dat wil.. vind ook alles lekker.. heb nu heel veel waterijs in huis.. en eet potten appelcompote weg naja de potten niet de inhoud.. gewone appelmoes is niet lekker zitten niet van die lekkere stukjes in hahah.. ben bang dat als ik alleen maar lekkere dngen ga eten ik veel aan kom daar heb ik niet zo zin in..

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook heel erg honger gehad. Op het begin kwam ik dan ook best snel aan, maar uiteindelijk ben ik in totaal 18 kilo aangekomen. Valt best mee dus.

Het is ook niet zo heel raar natuurlijk dat je zo'n honger hebt. Er is een kindje aan het groeien op jou energie en dat vergt gewoon veel van je. Dus zolang je gewoon gezond blijft eten zou ik eraan toegeven en geen honger gaan lijden. Je lichaam is op het moment echt hartstikke hard aan het werk, dus zorg er goed voor.

12. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    nou geniet er nog maar ff van, ik krijg nu amper me warm eten weg en me lunch, ze zit hier vrij hoog ondanks dat ze al ingedaald is maar mijn maag zit zo vol dat is ook niks hoor.

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Heééée'l herkenbaar!! :D:D Vooral de eerste 3 maandag had ik er giga veel last van, niet normaal! Daardoor ook mega veel aangekomen. Momenteel heb ik het nog wel iets, maar niet zoveel meer als de eerste drie maand. Naja..t zijn de hormonen. Weinig aan te doen vrees ik. Alleen letten op wát je eet, maar dat was bij mij niet echt een optie, had vooral zin in de ''verkeerde'' dingen.
    Succes ermee!!

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    oohhh ik dat dat ik alleen zoiets had! ik kan blijven eten, om de 1,5 á 2 uur heb ik gewoon honger!!! en als ik niet eet word ik heel erg naar... trillen zweten enzo. gelukkig ligt het niet aan mij... dat scheeld :D :p

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik dacht ook dat ik alleen daar last van had....hahah.

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier inmiddels 10 kg aangekomen, maar eet vooral overdag veel.
    's Avonds krijg ik een klein bordje eten weg, ook omdat die kleine al best hoog zit.

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier over het algemeen juist geen honger, maar soms van die enorme buien!! Nu dus heerlijke kipfiletjes in de oven liggen :)

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dat trillen en zweten vreselijk he, als ik honger heb moet ik er ook echt aantoegeven anders foute boel, moet er echt aan wennen dat ik zoveel moet eten ineens

19. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik zie 'eten' staan en mijn aandacht is getrokken! Alsof ik verwachtte hier een bord frietjes te krijgen :D

Hier ook erg veel honger!! Kan de hele tijd blijven eten... Stokbrood met brie klinkt wel errrrrug goed! Terwijl ik dit type ben ik al aan het bedenken wat ik dadelijk ga eten..Dus het is niet vreemd meid!!! Geniet er van ;)

20. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    bij mij is het echt verschillend! de ene keer ben ik zo misselijk dan moet ik met moeite iets naar binnen werken maar een uur later heb ik echt overal trek in! dus ben misselijk en honger tegelijk! gister had ik echt heel de dag trek in raspatat...maarja dat kan je nergens kopen hier...dus werd het een gewoon patatje speciaal...was ook heeeerlijk hahah....en daarna was ik misselijk :( maar daarna weer honger...pfff hormonen ook.. ik ben 3 kilo aangekomen in 7 weken dus valt wel mee...wel netjes volgens mij? probeer toch ook wel elke dag gezond te eten...veel fruit enzo..en af en toe gewoon vette dingen....snoepen doe ik weinig!

Deel Deze Pagina