Ons dochtertje heet: Nikki. En aangezien buikbeeb op komst is en we niet weten wat het is, zijn we opzoek! Nu hebben we al een meisjesnaam voor buikbeeb. Maar die jongesnaam wil nog maar niet komen! WIE O WIE?! We houden wel van NL namen, maar niet te NL. Zelfde voor engels, maar niet te engels (om het lekker duidelijk te houden ). Liefste niet eindigend op I (dan krijg je samen met naam van docherlief net zo'n comisch duo ). Niet te veel of geen R erin, klinkt niet samen met achternaam van mijn vriend. Tenzij het de eerste letter is... Geen 'top 10' naam. Euh.. euh.. dat was het wel, geloof ik. De eisen vallen best mee, toch!?!
Nikki en Timo Nikki en Loek Nikki en Jordy Nikki en Mika Nikki en Rico Nikki en Dani Nikki en Jorrit Nikki en Kay Nikki en Sven Nikki en Mitch Nikki en Mats
Uhm.... grappig om gewoon namen te kunnen roepen.. Nikki en ... Bas Tom/Thom Mmm verder kom ik nu even niet.. Sorry!
Ff kijken Rem......*pakt de schoolgids van de kids erbij*....wat dacht je van: Sem Yorrit Bram Stijn Roy Evan Lars Jesse Milan Timon Robin Julian Dion Ruben Timber Ivan Mick Daan ....bijvoorbeeld?!?
Sem Bram Roy Lars Robin Ruben Daan Deze kan ik beantwoorden want die heb ik onthouden. Hierop was het antwoord: NEE
haha, dat is grappig!! Nouja, succes zouk zeggen!! Moet ik je nog ff laten weten wanneer t kindje er is, wat t is geworden!? hahahha...
Yorrit vond ik wel leuk, vriendlief niet.. Jesse vonden we ook wel oke, maar toch ook niet. Milan vind ik te 'top 10' Daan ook (vind ze beiden nl. wel leuk) Lars vind ik ook, VL niet.. en we kennen al veel larsen Timber?! das toch een spel?!!?
Yorrit en lars vond ik wel leuk, vriendlief niet.. bram hebben we als vriend Jesse vonden we leuk, maar eigenlijk ook niet.. Milan en daan, beiden leuk maar te 'top 10' Timber?! das toch een spel?!
hihi.. das dezelfde reden waarom we geen -i op het eind willen hebben.. Ik noem: bobby, Jari, Jaimie. Nikki en bobby Nikki en Jari Nikki en Jaimie Vind dat ook niet klinken......