Ohw.....wat een moeilijke keus. Alledrie de namen vind ik erg mooi!!! En welke is dan het liefst, leukst en als ze straks 20 is nog steeds leuk??? Dan kies ik voor Maartje!!! Feline vind ik erg mooi en lief en ook leuk voor een 20-jarige. Ik denk alleen dat die naam momenteel heel veel gekozen wordt/ gaat worden. Daarom valt die voor mij af. Sofia, vind ik een mooie tijdloze naam maar iets minder lief dan Feline en Maartje. Maartje vind ik lief, leuk een daar zie ik ook een 20-jarige bij. Ik ken twee 20-jarige die zo noemen en vind het helemaal niet kinderachtig. Succes!
Ik vind Feline verreweg de leukste naam! Sofie vind ik wel leuk, maar dan geschreven als Sophie Maartje vind ik geen leuke naam
Ik ga echt voor Sofia... en dan kijk ik ook naar ouder dan 20... Als echt volwassene.... En dan vind ik ook idd de schrijfwijze Sophia mooier... Overigens moet ik er ook bij zeggen dat het geen van drieën mijn smaak zou zijn, maar hee.. gelukkig verschillen smaken! Ben wel benieuwd wat de keus uiteindelijk gaat worden...
ik vind sophia juist voor een 20tiger wat minder... eerder weer positief voor een 40tiger . ik ken één maartje en die noemde zich rond die leeftijd juist 'maart' ... vind ik ook niet zo'n succes.. Dus dan wordt het Feline. Misschien dat dat afgekort wordt straks naar Felien -maar dat vind ik ook nog prima kunnen (net als celine - celien) .