Wij hadden / hebben de jongensnaam voor ons 2de zoontje eindelijk vast staan. Namelijk Robin en ons andere zoontje heet Roan. Dus Roan en Robin, vinden we helemaal leuk!!! Word er van een ''kennis'' een tweeling te vroeg geboren en ja hoor heet de jongen Robin.......... Ik was eerder uitgerekend namelijk wel 4,5 week, maar je hun kindjes worden eerder geboren met als gevolg dezelfde naam.. Nou waren we er al over uit om het gewoon zo te laten, we gaan namelijk niet meer met hun om en zien ze misschien een paar keer met voorbij wandelen en bij mn schoonmoeder in de straat, want daar woont ook zijn moeder zeg maar... Maar nu zie ik op hyves dan ook weer iedere keer foto's van hun Robin... Baal er dan toch wel van, straks denkt iedereen dat we de naam van hun hebben.... Ben ook al 4 dagen overtijd, dus echt een andere naam verzinnen gaat m niet worden en dat wil ikook eigenlijk niet, maar goed wilde het toch ff kwijt
Ik denk dat juist omdat jij overtijd bent en hun te vroeg mensen wel nadenken dat jullie de naam al eerder hadden, want over het algemeen wacht je niet tot de laatste dag. En zeker omdat jullie zo goed als geen persoonlijk contact met hen hebben, zou ik het gewoon doen. Als jullie zoontje geboren is,weet je vaak na 2 dagen al geen andere naam bij hem te verzinnen als de naam die jullie hem gegeven hebben. En ik hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten op jullie kleine man..
JA idd dat is waar, maar toch blijft het een soort niet leuk.... We kennen ze wel en al hun broers/zussen etc, maar goed idd niks aan te doen ons mannetje gaat gewoon lekker robin heten Thx!!! Hop ook dat we niet lang meer hoeven te wachten, maar heb er een hard hoofd in...haha Als t maar niet morgen of zaterdag word want dan zijn mn schoonouders jarig! haha Nee hoor mag van mij komen!!
hihi dan word het mischien wel vrijdag!! haha.. ertussen in.. Nou ja dat valt niet te plannen als het spontaan gebeurd..
Zou het gewoon doen hoor! Als je nou nog 20 weken de tijd had, zou ik misschien ook nog gaan twijfelen, maar nu zou ik me er echt niet druk meer om maken!
GEwoon doen!! ik herkent wel een beetje.. en twijfel nu ook erg maar kom op!! je zoontje is dr al bijna en het is dan echt niet dat je de naam net pas bedacht heb. miss tegen ze zeggen dat jullie die naam ook in gedachten hadden? gewoon om voor jezelf te weten dat t goed is. ( zal belachelijk wezen!!! maargoed) Wisten zij dat je je kindje robin wou noemen? of is het gewoon puur toeval?
Ja idd ga me dr ook niet meer druk om maken!!! Wij noemen ons mannetje gewoon Robin!!! haha En nee niemand weet dat we een jongetje krijgen dus vandaar... Nou hoop ik snel te bevallen, wil mn ventje zien!!! haha
Inderdaad wat de andere meiden zeggen. Lekker Robin noemen en niet meer te druk maken....... Alvast suc6 voor de bevalling
Ik zou het gewoon wel doen hoor! Laat mensen maar denken. Onze zonen heten Cas en Sem terwijl 3 weken voor mij onze buurvrouw was bevallen van een Lucas, een andere buurvrouw hun zoontje Sam heette en een collega van mijn vriend haar zijn zoontje Sem heette. Hield ons niet tegen hoor. Wij vonden het super namen en zo wouden we dat ze zouden heten!