Ik vind Anne Lynn het leukst en anders Tessa Lynn. Het enige dat ik echt niets vind is Tessie Lynn, klinkt mij een beetje als een tekenfilmfiguur in de oren.
Ik vind het allemaal niks, sorry . Vind Tessa op zich wel een leuke naam, maar absoluut niet in combinatie met Lynn, vind ik gewoon echt niet bij elkaar passen. Tessie Lynn helemaal niet, en Anne Roos ook niet (vind Anne en Roos als namen alleen wel leuk maar niet als combi). Lynn als naam alleen vind ik ook niks. Dus als ik moest kiezen: alleen Tessa, stoere en erg leuke naam!
Onwijs bedankt allemaal voor jullie meningen! Ik ben gewoon weg van dubbele namen, haha ja idd zoals iemand al schreef mijn nickname is ook dubbel: Ise Bo! Ik ben ontzettend weg van de naam Lynn. Mochten jullie nog suggesties hebben die voor de naam Lynn kunnen en mooi zijn om als 1 geheel uit te spreken, dan hoor ik het graag!!!
Ik heb ook Tessa Lynn gestemd. Ik vind het helemaal leuk! Ik vind Lynn ook heel erg leuk, ik vind Lynn alleen niet zo, maar in combi met Tessa wel. Wij overwegen Lynn als tweede naam te kiezen, maar zijn eigenlijk niet zo van de tweede en/of dubbele namen dus in ons geval wordt het meest waarschijnlijk Tessa, bovenaan ons lijstje Tessie vind ik ook niet leuk. Roos wel, maar ik vind zowel Anne als Anna echt geen leuke namen...
Ik ken iemand die heeft een dochter die Noa-lynn heet. Een nichtje van mij heet Sara-Lynn. Vindt ik zelf beiden ook erg leuk.
Ik ken ook een meisje met de naam Noa Lynn. Zat nog te denken aan: Amy Lynn.....? Meer suggesties blijven welkom! (A)
Blijf Anne Lynn en Noa Lynn het leukst vinden. Wat vind je van Yara Lynn/Linn? Wij gaan ons meisje Yara noemen en zou als tweede naam Lynn willen doen, maar aangezien mijn nichtje zo heet (Anne Lynn dan), dan zie ik daar vanaf. Maar vind de combi érg leuk!!