Gianluca is juist niet gemaakt. Is inderdaad Italiaans. Ik vind de namen die je hebt neergezet helemaal niet leuk. Erg hoog Aso gehalte. En als je ze wilt gebruiken dan voor een jongen.
Ik vind Jayloeka/Jayluca een vreselijke naam. Gianluca lijkt me geen heel vreemde schrijfwijze...Italiaans inderdaad, je hebt bv. ook Giulia.
Ik vind jouw namen juist erg gemaakt... En Gianluca vind ik mooi, maar dan wel voor een jongetje met Italiaans bloed.... Het is gewoon Jan Lucas in het Italiaans trouwens! En ik denk trouwens dat als je Jayluca schrijft, mensen hem op een gegeven moment toch Jay gaan noemen...
een zoontje van een vriendin heet ook Gianluca. Ik vind het persoonlijk niks.. de andere namen die je schrijft eigelijk ook niet. Jay vind ik wel leuk. maar met niks erbij
ik zou echt gaan voor gianluca en net voor die andere opties! Die vind ik echt niet kunnen! En het is natuurlijk een jongensnaam! En je hoeft helemaal geen gladde italiaan erbij voor te stellen, ik ken verschillende gianluca's (allemaal italianen) en dat zijn echt lieve jongens!