Hallo, Toen ik zwanger was van ons zoontje Sil, kwam ik een andere naam tegen. Namelijk Mas... Wat vinden jullie daarvan? Ik ben absoluut erg blij met de naam Sil, maar zou het eventueel (in de verre toekomst) bij een broertje voor Sil passen?
ik heb weleens van de naam mas gehoord, het is niet mijn type naam om het zo maar te zeggen, maar ik vind het geen super lelijke naam, en vind het ook wel passen bij sil,
Mas vind ik verschrikkelijk. Het betekent "meer" van meer en minder, in het Spaans. Mats vind ik wél leuk!
Ik vind Mas niet mooi, maar dat geldt ook voor Sil. Maar het past wel prima bij elkaar! Een lange naam bij Sil is niet mooi vind ik.
o haha - ik ook.. vond het eigenlijk nog best een vreemde 1e ingeving... 2e reactie: afkorting van Masha.. conclusie: Sorry, ik vind het niets...
Ik vind Mas als een afkorting klinken.....(nou noemen we de hond afgekort Mas, misschien komt het daardoor).
Ik moest eigenlijk direct aan mast denken! Mas/Mats vind ik beide niet mooi! Bij Sil staat een korte, stoere naam wel het mooist!