En als laatste heb ik dit nog gevonden. Geen idee of het je smaak is maar het kan wat betreft de letters en de betekenis is passend. Celio \ce-lio\ as a boy's name is of Latin origin, and the meaning of Celio is "heaven". Kijk maar of je er iets mee kan.
Misschien Cory? Of Charlie? Ik vind Casey (zo gespeld) best leuk trouwens. En Macey (ik zou het zelf Macy spellen) ook wel!
Ik vind het jammer dat er dames zijn die alleen maar komen vertellen dat ze het een ordinaire naam vinden of 'niks' vinden. Typ dan liever niks, is ook niet leuk voor Lovelyloness zo. Mijn smaak is het ook niet, maar ik kan in ieder geval vertellen dat ik het zeker bij de andere namen vind passen en dat ik ook voor de spelling Casey/Macey (of inderdaad zelfs wel Macy) zou kiezen. Antwoord op de vraag dus van Lovelyloness
Als ik hier zelf een topic zou openen, vind ik het juist prettig als mensen eerlijk zijn... De vraag van Lovelylonnes is wat mensen er van vinden, en dan is dat je de naam niet leuk vindt (+ wat dan precies) toch ook een antwoord op haar vraag? En om antwoord te geven op de vraag: Caisey en Maisey zijn niet mijn smaak. Als je er voor kiest, zou ik het schrijven als Casey of Masey/Masy. Als Casey ook te zien is als vernoeming, vind ik het trouwens best grappig. Een vernoeming, maar wel op je eigen manier en passend bij de andere namen.