De laatste tijd zitten we ook aan Fenna en Miley te denken. We hadden eerst al Luna Hermelien als naam maar vinden nu ook Fenna en Miley erg leuk. Passen deze namen bij Finley en Milan? Of toch één naam?
De namen op zich zijn leuk maar ik vind het idd ook niet leuk passen bij de namen van je andere kindjes... Beetje sjors & sjimmie idee.
Had er eigenlijk nog niet eens aan gedacht dat Milan en Miley dezelfde beginletters hebben Die wordt het al niet dan.
helemaal mee eens. Jammer, want Fenna vind ik veeeeeeel leuker dan Luna Hermelien. Miley vind ik niks.
Ik zie de jut-jul vergelijking tussen Finley en Fenna niet eigenlijk? Ze beginnen alleen met dezelfde letter, voor de rest toch andere klanken enzo?
Dit vind ik ook. Ik vind Hermelien trouwens ook wel een heel hoog 'Harry Potter' gehalte hebben..sorry
Ik vind Fenna er wel bij passen en ook een hele mooie naam. Miley vind ik persoonlijk geen mooie naam. Luna wel, al weet ik niet of ik dat bij Finley en Milan vind passen. Toch... we kijken allemaal wel naar of de namen van onze kinderen bij elkaar passen... ze gaan als ze volwassen zijn toch hun eigen weg, en niemand zal zich dan nog afvragen of de naam van hun vriend, kennis of collega wel bij die van zijn broers en/of zussen past