Hallo allemaal, Graag zou ik nog wat tips krijgen voor een leuke jongensnaam die bij Thijs en Lieke past. Het liefste een korte, hollandse naam, maar ja, daar zijn er al zoveel van en bij elke naam krijg ik wel een gezicht voor me en dat wil ik juist niet. Ben benieuwd waar jullie mee komen... Alvast bedankt voor het meedenken. Marta
ps: Thijs, de naam van jouw zoontje, vind ik trouwens ook een supermooie jongensnaam!! Mijn zoontje heet Matthijs. En nu schiet me ook nog te binnen: Lars Mart
leuke namen! Ik heet eigenlijk ook lieke, mijn broer heet joost. De combi lieke en thijs ken ik er hier 2 van, helaas hebben die niet nog een broertje. Hier wat ideetjes: bram, jasper, daan, siem, mats, sjoerd, joris, hidde, kamiel, pim, mees, jurre, jens, lars en willem
Thijs, Lieke en Chiel Thijs, Lieke en Koen Thijs, Lieke en Mart Thijs, Lieke en Noud Thijs, Lieke en Juul Thijs, Lieke en Jens Thijs, Lieke en Rens Thijs, Lieke en Joris Thijs, Lieke en Joost Thijs, Lieke en Bas Thijs, Lieke en Remi Thijs, Lieke en Micha Thijs, Lieke en Guus Thijs, Lieke en Rick Thijs, Lieke en Martijn Thijs, Lieke en Marijn Thijs, Lieke en Mees
Jorrit Sem Marc Tim Thomas Karst Milan Succes!!! Het blijft moeilijk! ( en vind je eindelijk wat leuk, vind je partner weer van niet..hahaha)
Mogge Bedankt voor al jullie reacties. Op dit moment vinden we deze 4 het mooist. Maar dan het volgende probleem, we willen er nog een tweede naam achter, maar wat past er bijvoorbeeld achter Sjoerd? Geen doopnamen, maar gewone namen. En welke van onderstaande 4 vinden jullie het beste bij Thijs en Lieke passen? Wij neigen naar Sjoerd. Ben benieuwd wat jullie vinden. Bedankt alvast weer !!! Sjoerd Guus Giel Noud Groetjes van Marta
Dan ga ik voor Guus, hoewel ik Bram ook heel leuk vind! Sjoerd vind ik zo hard, in vergelijking met Thijs en Lieke.
Ik vind ze er eigenlijk allemaal heel goed bij kunnen! Zelf vind ik Noud het leukste van de vier. Sjoerd Jochem Sjoerd Jonathan Sjoerd Tobias Sjoerd Mattias Guus Hidde Guus Julian Guus Marijn Guus Merlijn Giel Daniël Giel Thijmen Giel Tiemen Giel Jelte Noud Machiel Noud Jorick Noud Jorrit Noud Jesse
Ik vind Sjoerd het leukst van je 4 namen en Thijs, Lieke & Sjoerd past leuk bij elkaar. 2de naam vind ik alleen leuk als vernoeming naar iemand anders niet.
Hoi dames Bedankt weer! Wel grappig, 3 reacties, 3 verschillende voorkeuren. Nu de tweede naam nog... Vind ik nu eigenlijk ook niet meer zo nodig, maar omdat onze eerste dezelfde voorletter had als papa, vonden we het handig een 2e naam erbij te doen, meer uit praktisch oogpunt eigenlijk. Dus de 2e heeft ook een 2e naam, dan krijgt ons derde kind natuurlijk ook een 2e naam, anders zou ik het raar vinden... Ik hoop op nog meer reacties... Bedankt alvast. Marta
Sjoerd is ook mijn favoriet uit jouw rijtje. Een tweede naam...hm... daar moet ik nog even over denken .
Noud en Guus vind ik wel oké. Ik heb altijd al een afkeer van de naam Sjoerd gehad, vraag me niet waarom. Bovendien houd ik ook niet van de -Sj spelling. Noud vind ik beter bij Thijs en Lieke passen maar Guus heeft mijn persoonlijke voorkeur .
Sjoerd! Leuke naam en je hoort hem niet heel vaak. Past ook mooi bij Thijs en Lieke. een 2e naam.. Sjoerd Ruben? er kan vrij veel naast Sjoerd, ik denk dat een naam met 2 lettergrepen het mooist is.
Ik vind Sjoerd een supernaam! Trouwens, mijn zoontjes heten Bram en Thijs..... wij hebben veel leuke reacties gehad op deze combi.