ik vind het echt een meisjesnaam, ik zou echt raar kijken als iemand zn zoon zo zou noemen. Ik vind het echt een superleuke naam.
Nu is het Luc geworden , dat heb ik altijd al een leuke naam gevonden, alleen jammer dat je hem de laatste 3 jaar stukken meer hoort .
Laura: hahah, daar hoef je ook geen licht voor te zijn . Andere meiden: bedankt! Ik denk gewoon dat we er (nu al!) uit zijn als het een meisje is! Jo79: vind ik ook een erg leuke naam! Maar mijn neefje heet zo... Jammer dus voor ons !
Het is voor mij een 100% meisjesnaam. Zelf zou ik 'm eerder op z'n engels uitspreken, maar dat is ook omdat ik iemand ken die zo heet. Superleuke vrouw, dus dat is positief. Ik vind 'm leuk!
Ik vind het een leuke naam, het lijkt op mijn oudste dochter haar naam. Ze heet Lauranne, engels uitgesproken, klinkt als loooooreeeeennnn Ik moet wel bij zeggen dat het geregeld fout uitgesproken wordt (mensen die haar naam voor het eerst zien), die zeggen het op z'n nederlands. Maar kan ook in het nederlands natuurlijk, vind ik de naam ook nog wel leuk.
Lauranne is ook mooi inderdaad! Het is ook de rede dat ik het in het Nederlands wil uitspreken hoor, om verwarring te voorkomen .