wij weten nu sinds een week dat we een knul erbij krijgen helemaal leuk,maar wat vind ik namen voor een knul moeilijk zeg. wat we tot nu toe op het lijstje hebben zijn liam dean cain maar ben ook nog niet echt overtuigd ervan,maar soms moet je volgens mij een naam ook wat vaker zeggen en opschrijven. een hoop namen zijn ook geschrapt,want ben zo kritisch vind ik zelf.haha misschien hebben jullie verder nog ideetjes...?het liefst geen hele lange namen. we hebben al een dochter en ze heet marly. alvast bedankt meiden! groetjes
Marly en Jim Marly en Bo Marly en John Marly en Jack marly en Todd Moet t trouwens Engelstalig zijn??
Hoe spreek je Cain uit? Als Ka-in (net als Kain en Abel) of als Kane (keen). Als Ka-in vind ik het wel een erg leuke naam, maar dan wel met K geschreven... Mijn buurman heet Cliff, dat vind ik ook altijd wel een stoere naam. Past misschien ook wel bij Marly.
bo vind ik ook wel een leuke naam! en cain,dacht zelf aan de uitspraak keene. meer ideetjes altijd welkom
Ohh zo herkenbaar... jongensnamen kwamen we niet uit, meisjesnaam wel... (was wel handig toen het een meisje bleek te zijn haha) Liam stond ook op onze lijst.. Samen met Caleb (keeleb), Alec (elek), Elian.. Jacob en Adam vonden we ook erg leuk (engelse uitspraak)
sepp finn stan twan rivano raoul kick mika milan sven mats rivo niek hier een paar namen wat ik wel mooie jongens namen vind. succes met het zoeken naar een leuke naam
alec,elian en rivo vind ik ook wel leuk!die schrijf ik er ook bij. bedankt voor de reacties,zo kom je toch weer bij namen die ik zelf nog niet tegen was gekomen.bedankt!als het bij ons weer een meisje was geworden had ik ook nog wel een hele lijst haha. vind het ook wel leuk als je een naam niet zo heel veel hoort,het mag best een beetje apart.
En welke uitspraak van Alec vind je het leukst dan? Elek of aa-lek? Ben wel benieuwd Succes met kiezen!
ik zou dan gaan voor de uitspraak aalek. maar bedacht me later dat mijn ex-zwager alex heet,dus vind het toch niet zo. vond de naam rivo die iemand hier gaf wel erg leuk,maar manlief niet helaas! liam blijft toch ook wel favoriet of aaron/aeron?wat vinden jullie daarvan? mijn man vind cain ook erg leuk,ik zou het dan liever als kayne schrijven. vinden jullie deze naam wat,of toch een beetje te apart?aangezien er ook een nederlandse groep zo heet.
moeilijk he!! Mijn dochtertje heeft op een paar letters na de zelfde naam, dit zijn onze jongens namen: Dex Enzo Vinn Sepp Vince Just Seth misschien heb je er wat aan! Vind jou namen leuk! Bij ons zijn die al vergeven in de fam. Allen vind ik Cain raar geschreven. Ik ben wel een beetje nieuwschirig naar jullie meisjes namen lijstje, daar komen wij echt niet uit, maar aangezien we een beetje de zelfde smaak hebben.
seth vind ik ook wel een leuke!finn vonden we eerst ook erg leuk,maar mijn buurvrouw is in dec.bevallen van zoontje finn.vince staat ook wel op ons lijstje,maar misschien weer teveel afkorting van vincent. vind kayne zelf ook het leukst geschreven,niet te apart dus? niet dat het niet apart mag zijn,want daar hou ik wel van namenlijstje van meisjes mag je weten hoor nova vienna esmay rae yana ivy lucy lana yunalee
Ivy is mijn nummer 1 Ook Yuna en Nova staan op ons lijstje Toch wel een beetje het zelfde weer! Joly en Miley vind ik ook erg leuk! Maar succes met het vinden van een jongensnaam!
nou idd.toch wel een beetje hetzelfde. joly en miley ook erg leuk! ben benieuwd hoe jouw dochtertje dan heet...charlie of carly denk ik aan. de 2e naam van mij dochtertje is trouwens lynn,ook leuk voor je lijstje! ben jij ook weer zwanger dan begrijp ik,of (nog) niet. wij gaan rustig verder op zoek naar een leuke stoere jongensnaam,hebben nog ffies gelukkig.