Hallo We weten dat het een meisje wordt, en kunnen nog niet helemaal kiezen uit deze paar namen. Wat namen die we hadden hebben we geschrapt, een enkele is erbij gekomen. Willen jullie eens laten weten wat de mooiste naam is? Isa Liz Ise Nora(h) Lise/Lize(spreekt uit lieze) Noa Nova
Jeetje blijft moeilijk kiezen, iedereen heeft andere mening! Noa vind ik erg leuk, die naam hebben we onze hond gegeven, maar zou ik aan een kind ook zo kunnen doen... Ise en Lise vind ik mooi (Isa hoor je vrij vaak). Maar Nova trekt me ook wel... Denk dan toch Lise, klinkt zachter dan Ise of Nova. Ik stem voor Lise!
100% Nora(h) ... een prachtige naam met een mooie betekenis. De meest klassieke van de namen die je in je lijstje hebt staan. De andere vind ik of te populair, te trendy of te unisex zoals Noa. Ik heb meerder jongens en meisjes Noa's in de groep. Ik vind het een verwarrende naam geworden.
Zijn allemaal leuke namen. Heb wel een voorkeur. Ik vind noa uiteraard het mooist , maar ise en lise vind ik ook mooi. De rest persoonlijk iets minder.