Hi allemaal! Vriendlief en ik zijn nog niet zwanger, maar het is een beetje mijn hobby, dus ik kan het niet laten alvast over een naam te denken! Wat vinden jullie? Ik houd best wel van hockey namen.. Meisje: Anna (Johanna roepnaam Anna, mijn moeder heet nml Johanna) Zara Felicia Eloïse Josephine Celia/ Cecilia/ Cécile Helena Ik/wij neigen op het moment naar: Johanna Helena Catharina (Helena zit mijn vaders naam een beetje in [Len] en Catharina is naar mijn schoonmama. Vinden jullie dit wat of toch een andere combi met bovenstaande namen? Jongens: Julian Benjamin Jonathan/ Nathan Hugo Luciën/ Lucas Daan/ Daniël
Mooie roepnaam voor een meisje. En zeker een goede combinatie! Zijn de optie voor de jongens ook vernoemingen? Ik vind Daniël een mooie roepnaam. Succes,
Thanks! Nee hier zitten geen vernoemingen tussen, maar we zouden dan wel een 2e/ 3e naam met vernoeming doen. BVB: Daniël Leendert/Lennart Adrian/Adriaan , zoiets wordt het dan.
Jonathan en Anna of Zara (maar als Sara vind ik het veel mooier). Johanna Helena Catharina klinkt goed!
Thanks voor reacties!! Josephine is echt mijn tweede keus denk ik, wie weet krijg ik ooit wel twee meisjes haha XP Wat voor combi zou daar mooi bij staan? Ik dacht zelf aan Josephien Zara Sophie . Geen vernoemingen daar meer bij, maar dat hoeft ook niet per se van mij..