Ladies, Wij zijn in verwachting van een meisje.. En vinden het super dat we de baby als 2e naam de naam van haar (overleden) oma kunnen geven.. Maar nu heeft onze dochter eigenlijk 3 oma's.. die allemaal super belangrijk voor ons zijn.. Vinden jullie dat kunnen??? Als roepnaam krijgt ze dan gewoon de naam die wij willen geven maar daarna nog 3 namen.. ben benieuwd naar jullie mening!
ja hoor mijn meid noemt Amaryllis E.. C... en dan de achternaam dus die 1naam meer ik heb zelf ook 1roepnaam en nog 3 namen
Onze zoon is ook 3x vernoemd. Zijn roepnaam is een door ons gekozen naam. Zijn 2e naam is de naam van mijn vader zijn 3e naam is de naam van mijn zusje en zijn 4e naam is de naam van mijn schoonvader. het kan dus best
kan heel goed... ik heb zelf zelfs 5 namen in totaal... roepnaam en 4 doopnamen (ikzelf doe het nu anders en kies er niet meer dan 2 naast de roepnaam, maar dat is persoonlijke keuze) je kan er ook voor kiezen om namen samen te voegen. dat je 1 naam kiest die geld voor meerdere personen.
Ik vind het altijd heel vreemd wanneer een roepnaam wordt gebruikt die niet in de werkelijk naam wordt gebruikt. Dus persoon staat bekend als Truus en in het paspoort staat: Johanna Cornelia, Maria, Elisabeth we noemen haar Truus... Staat ook zo slordig bij trouwen.. ik ben serieus een paar keer bij een huwelijk geweest van iemand die ik echt niet ken... bij naam tenminste. Maar 4 namen kunnen verder natuurlijk prima. Mijn kinderen hebben er drie
Ja hoor, kan zeker! Ons neefje is laatst geboren en toevallig genoeg vormen de 4 beginletters van de namen ook zijn eigen naam (was toeval, maar kwam natuurlijk heel leuk uit!) Lekker doen, is toch een mooi gebaar/ idee?!!
Ik vind het wel kunnen en ook mooi! Ik heb dat ook hoor, alleen dan komt mijn naam wel echt uit mijn 1e naam. Zoals bijv. Mijn officiele naam is Charise Noalie, roepnaam Ise. (Dit is een voorbeeld).