Ik vind alleen Mats leuk, de rest niet. Brent vind ik nog wel aardig. Andere ideeën: Mart Tobe T(h)eije Ravi Rune
Ties vind ik super leuk! Mats komt op een goede 2e plek. Tieme vind ik wel aardig. Bent vind ik niks.
Superleuke namen! Alleen Tieme vind ik niks... moet altijd denken aan Marianne Thieme van de partij voor de dieren.... Ties zou bij ons ook een grote kanshebber zijn als mijn neefje niet al zo had geheten. (jammejammerjammer...) Bent vind ik erg origineel! nog nooit gehoord, leuk! misschien nog opties: Jor/Jorre Sten Sep Woes Mas Kai Nils
Lastig, lastig! Vrijdag hebben we de 20 echo en we willen niet weten wat het wordt, maar puur door de naam ga ik wel twijfelen. We vinden een jongensnaam zo moeilijk!
ik weet dat jullie bent hebben voor een jongen maar ik bedoelde ik vind bent niet zo leuk maar bente wel is maar een letter verschil maar vind hem leuker klinken
Mats en Ties vind ik erg leuk hoor! De andere twee namen zijn minder mijn smaak. Succes met het maken van de juiste keuze.