Wat is jullie eerste idee bij het lezen van deze naam, jongensnaam, meisjesnaam of kan allebei? Bij de naam: Imme Ben benieuwd naar jullie meningen.
Denk dat t wel voor beide kan.. maar ik kan toevallig een jongetje dat Imme heet dus voor mijn gevoel is t daarom meer een jongensnaam. groetjes anna
Ik ken ook een jongen die zo heet, dus voor mij is het ook een jongensnaam nu. De eerste keer dat ik die naam hoorde moest ik wel even denken. Daarom vind ik hem niet zo leuk, het is me niet duidelijk of het een jongen of meisje is.
Neefje van mij heet Imre en daardoor klinkt Imme voor mij ook als een jongensnaam. Imre is trouwens een Hongaarse jongensnaam als ik het goed heb..
Absoluut een meisjesnaam! Vind Imme persoonlijk veel te vrouwelijk klinken en dat is toch niet leuk voor een jongen/man later....
Ja ik vind het echt een meisjesnaam! Voor een jongen in mijn oren erg meisjesachtig, al denk ik dat alles went (behalve een... )
Ik vind het lastig, aan de ene kant vind ik het wat meisjesachtig klinken... maar vind het ook goed kunnen voor een jongen.
Ik vind Imme een meisjesnaam! Ik ken ook alleen een meisjes-Imme. Ik vind het niet mooi voor een jongen, maar prachtig voor een meisje. Imre, wat hier ook al werd genoemd, vind ik wél voor een jongen!