Wat vinden jullie van deze jongensnaam? Jesley Ik hoor graag jullie mening, ook over schrijfwijze ed. Mijn andere zoontje heet Mitchell. Liefs Damienne
Het is niet mijn smaak, voor mij valt ie in de categorie ordi namen en ik hou meer van kak. De schrijfwijze is wel de meest logische, vind ik.
Vindt het ook geen mooie naam en zeker niet voor een jongen, stel je een grote volwassen man voor die Jesley heet.....
Niet mijn smaak maar ik vind 'm wel goed bij de andere naam passen (ik vind het ook een meisjes klank hebben)
Hai ik vind het ook geen leuke naam voor een jongen! Wat ik leuker vind is desley! Lijkt erop maar wel meteen een echte jongensnaam!
Bedankt voor jullie reacties tot zover, ik ga er nog eens over denken, vind het fijn om op deze manier met jullie te brainstormen. Thanx!
Leuke naam! Maar misschien Jessley of Jessly (even wat voorbeelden hoor) Al snap ik het wel dat het misschien meer een meisjesnaam zou kunnen zijn. Wat vind je van Jayvi?!
He Angela, Leuke schrijfwijzes, en wat fijn om te horen dat er toch iemand is die het een leuke naam vind. Wat Jayvi betreft, deze is erg leuk maar zo heet de kleine van mijn vriendin. Mocht je nog een leuke suggestie hebben dan is die altijd welkom. Mvg Dami
Ja vind het echt een leuke naam maar zal wat suggesties doen maar weet niet echt of je in de Engelse hoek een naam zoekt. Jesse / Jessy Jaimy Dean Collin Brett
Ik vind het geen meisjesnaam, maar het lijkt me vooral een mengeling van Jesse en Wesley/Lesley. De klanken vind ik iig wel mooi! Misschien zijn dit nog ideeen: Brody/Brodie, Ca(y)den/Kayden, Brayden, Riley, Jayden, Finley/Finlay, Jason/Jayson, Jaxon (Jackson), Jeffrey, Jonah, Dempsey, Jamie, Aiden/Aidan/Ayden, Bailey, Bradley ...