..... de naam Nadine? Spreekt deze naam lekker uit? Ik blijf gewoon nog steeds op namensites rondkijken, omdat ik er nog niet helemaal uit ben eigenlijk. Hoop dus dat dit mijn laatste post is hoor.....
Ik vind het persoonlijk niks...komt omdat ik een meisje ken die zo heet en dat is een kattekop. Ik spreek het uit als na-dien.
hmz ik vind het niet zo'n hele leuke naam. ken te veel meisjes ook die niet zo leuk waren met deze naam.
Grappig al die wisselende reacties. Wij zouden het uitspreken als 2 lettergrepen en de e dus niet uitgesproken. Maar zou je dan kiezen voor nah-dien of naa-dien?
Ik vind het een beetje een jaren 80 naam... Komt omdat ik nogal wat meiden ken van mijn leeftijd met die naam denk ik
Nadien vind ik niks. Nadine kan zeker wel, niet helemaal mijn smaak... Ik ken iemand die 'Nadie' heet...misschien nog een tip?
Ik vind Nadine (als Na-di-ne) leuk (mijn zus heet zo haha). Als het de bedoeling is om het anders uit te spreken, kan je het beter anders schrijven. (als Nadien bijv) Als je het korter leuk vindt kan je ook Nadia overwegen?
Nadine, superleuke naam! Ik zou hem inderdaad ook uitspreken als Nadien. Nadie betekent niemand in het spaans, beetje rare betekenis om aan je kind mee te geven.
Hmm dat zou voor mij geen reden kunnen zijn om niet voor een naam te kiezen. Ik bedoel wanneer kom je nu in spanje? Hooguit een keer op vakantie...
ik vind Nadine [nadiene] leuk, uitspraak [naadien] vind ik niet leuk.Ik moet dan denken aan nadien, daarna naderhand.
Spreek het uit zoals je schrijft, Nadine volledig. Leuke romantische naam. Laten we zeggen een klassieker, inderdaad in jaren 80, maar nu ook wel weer...