Hallo allemaal, Na 5 jaar bezig te zijn geweest om zwanger te worden, ben ik nu 25 weken zwanger van een meisje!! Mijn man en ik vinden Jasmijn een prachtige naam en deze naam komt ook nog niet voor in onze omgeving. Deze naam gaat het dan bijna zeker ook worden. Wel zitten we nog te dubben over een 2e naam die goed past bij Jasmijn.Zelf vinden we Sophie heel leuk (voor 1e naam iets minder aangezien deze vrij veel voorkomt in ons dorp). Hebben jullie nog leuke 2e namen die passen bij Jasmijn? Groeten, Leonora
Jasmijn Nora Jasmijn Julie Jasmijn Emilie Jasmijn Mirthe Jasmijn Annabel Jasmijn Liselotte Jasmijn Ellenoor Jasmijn Isabel Jasmijn Floortje Jasmijn Féline Maar Jasmijn Sophie vind ik ook erg leuk!
Ahhh super, gefeliciteerd!! Wat fijn dat het eindelijk gelukt is! Ik vind Jasmijn ook een heel mooie naam Mijn ideetjes voor een tweede naam: Jasmijn Annora Jasmijn Camilla Jasmijn Carise / Jasmijn Carize Jasmijn Carize Jasmijn Carlise / Jasmijn Carlize Jasmijn Caró Jasmijn Cató Jasmijn Celine / Jasmijn Céline Jasmijn Dané / Jasmijn Danné Jasmijn Daniek / Jasmijn Danique Jasmijn Danou Jasmijn Eléa Jasmijn Eliana, Jasmijn Eliane Jasmijn Elianne, Jasmijn Elianna Jasmijn Eline / Jasmijn Elina Jasmijn Elisa / Jasmijn Eliza Jasmijn Elise / Jasmijn Elize Jasmijn Enora Jasmijn Feline / Jasmijn Féline Jasmijn Fiore, Jasmijn Fiora Jasmijn Floranne Jasmijn Florieke Jasmijn Florine Jasmijn Iluna Jasmijn Inoa Jasmijn Isara Jasmijn Juléa Jasmijn Juliët Jasmijn Leora, Jasmijn Lenora Jasmijn Lianne Jasmijn Liara Jasmijn Lilou Jasmijn Linou Jasmijn Liore, Jasmijn Liora Jasmijn Loïse Jasmijn Louanne Jasmijn Lumée Jasmijn Malou, Jasmijn Manou, Jasmijn Marlou, Jasmijn Milou Jasmijn Marise Jasmijn Marlieke Jasmijn Marlise / Jasmijn Marlize Jasmijn Milea Jasmijn Miruna Jasmijn Naline Jasmijn Namee Jasmijn Naniek Jasmijn Nanou, Jasmijn Nanouk Jasmijn Nerea Jasmijn Niara Jasmijn Odessa Jasmijn Olivia Jasmijn Philine Jasmijn Philou Jasmijn Quirine Jasmijn Rhodé / Jasmijn Rhodee Jasmijn Roanne Jasmijn Robine Jasmijn Sabrine Jasmijn Saline Jasmijn Sofie Jasmijn Sophia Jasmijn Thalía / Jasmijn Talía Jasmijn Vajèn Jasmijn Veró Jasmijn Veroniek / Jasmijn Veronique Jasmijn Vianne Jasmijn Viënne Hoop voor jullie dat alles helemaal goed blijft gaan en jullie mogen gaan genieten van jullie lieve Jasmijn!