Wat vinden jullie van Irelynn ( ei-ér-lin uitgesproken) voor een meisje?? Of misschien Erilyn maar die vind ik zelf wat minder mooi.
ja, wel leuk, alleen denk ik wel, dat de meeste het verkeerd uitspreekt, of dat iedereen er wat anders van maakt!
Ik vind het wel een mooie naam, alleen inderdaad lastig uit te spreken als je de naam niet kent. Liefs Kiss
Ja, vind het een aparte naam... hoor je nooit, hou ik wel van! Maar ben inderdaad bang dat mensen niet weten hoe je het uitspreekt. Da's voor het kindje straks wel lastig. Maar.... als jullie hem leuk vinden, zeker doen! Succes...
ik hou er wel van.. ben zelf altijd bang voor uitspraak van anderen. je kind moet dan altijd op school zeggen nee ik heet zo en zo. ik ken het met mijn achternaam, dat is niet leuk.
Niet mijn smaak, maar doen als je het zelf mooi vindt! Idd wel rekening houden met het steeds moeten uitleggen hoe de naam uitgesproken moet worden
Ik vind 'm leuk! En over dat uitspreken/schrijven; zelfs als je een makkelijke naam hebt, presteren de mensen het om het verkeerd te schrijven en uit te spreken. Ze geven er toch altijd een eigen draai aan. Dus gewoon doen!