Ik vind het wel mooi, hebben/krijgen ze ook tweede namen? Ivm post met dezelfde voorletters? Ik zou daar wel even rekening mee houden.
Ik vind de spelling op de een of andere manier lelijk, denk dat ik het kwa uitspraak wel een redelijke naam vind.
Twee dezelfde letters is niet handig, altijd gezeur gehad qua post enzo met mijn broer met zelfde voorletter.. Maar Mirrin vind ik wel leuke naam Moreno doet mij eerlijk gezegd denken aan Martin Morero hihi sorry!
In het Spaans betekent moreno: zwart/donker en wordt dus vooral als bijnaam gebruikt voor hele donkere mensen. Ik zou het dus nooit als officiele naam gebruiken.
tis nog steeds niet de naam. Na een aantal dagen na denken besloten dat het niet de naam van ons meisje gaat zijn, Nu dus maar weer op zoek naar de naam. pff blijft lastig
Ik vind het ook echt geen naam voor een kind, Mirrin? Ik lees dat je de naam ook niet meer gaat nemen. Als je een beetje in de stijl van Moreno wil blijven en ook een naam met een M, dan zou ik eerder kiezen voor Moreno & Maylin of Moreno en Moïse (dochter Quinty)
Ik zou niet snel twee dezelfde beginletters doen (in verband met de post) tenzij je ook tweede namen doet dan kun je de initialen nog laten verschillen.
Vind het zelf niet super bij elkaar. Mirrin vind ik ook niet echt een typische meidennaam. En voor een meisje vind ik dat wel erg leuk maar dat is natuurlijk persoonlijk
Niet leuk samen. Erg jut en jul en zou me ook echt afvragen als ik alleen de naam hoor of het gaat om een jongen of meisje.
Ik vind Mirrin eigenlijk wel een gave naam. Is eens een keer iets anders. Succes met het vinden van een andere naam!
Jeetje, wat leuk. Deze naam hoor je nooit eigenlijk. Ik had de naam Mirrin al in 2007 op mijn lijstje staan. Ik vind het een hele mooie naam met een mooie klank. Maar helaas twijfelde ml teveel en is het een andere naam geworden........ Maar als het aan mij had gelegen......
Oh, ik zie nu pas dat ik je topic verkeerd heb gelezen, dacht dat je op zoek was naar een naam voor een jongen en een meisje. Maar je hebt al een zoon dus, bij deze trek ik mijn vorige reactie terug