hallo, ik heb me suf gezocht in boeken, tijdschriften en internet. maar zeker van DE jongensnaam zijn we nog niet. kunnen jullie helpen meedenken met een stoere jongensnaam die past bij Evie? we hebben nog wel even hoor, maar geeft rust wanneer de naam er is! dank
Abel Ben Bram Cas Jens Job / Jop Joep Jonas Jur, Jurre Juul Kai / Kaj Koen Lars Loek Luuk / Luc Max Mees Mick Moos Pim Rick / Rik Sam, Sem Siem Sil Sjors Stef Sten, Stan Teun Thom / Tom Tijs / Thijs Wout
Ja, Luka ook leuk! Maar manlief niet over kunnen halen. En wat vinden jullie van Lenn... pff.. meisjesnamen zijn een stuk makkelijker!
Boaz vind ik wel erg apart.. Luka vind ik meer voor een meisje.. Lenn vind ik wel leuk. Heb zelf geen inspiratie voor je, want vind jongensnamen zelf ook onwijs moeilijk, hahaha!
Lenn superleuk. Stond hier ook op de lijst. Lennox geworden, omdat ik twee lettergrepen toch wel fijn vond. En nu kunnen we het lekker afkorten naar Lenn...
Twijfel twijfel.. ik wil ook twee lettergrepen dus daarom Boaz... Maar Lenn super stoer ook. Lennox spreek je ook zo uit als je het schrijft Whoppie?
En waarom zou dat niet kunnen? Ik zou het geen probleem vinden. Maar idd. Het vinden van een naam is lastig met al die hormonen