Mattia...dat vind ik meer een meidennaam. Denk dat deze naam voor je jongen later niet leuk zal zijn. Tis nogal verwijfd.
In eerste instantie had ik zoiets van ik vind Mattia een te vrouwelijke klank hebben, maar eigenlijk vind ik het wel heel leuk klinken. Mocht hij het uiteindelijk zelf niets vinden kan hij zich altijd nog Matt laten noemen. Livia vind ik ook een mooie naam.
Livia vind ik een leuke naam. Mattia vind ik niks voor een jongen. Denk dan ook eerder aan een meisje.
Livia vind ik wel mooi, Mattia afschuwelijk voor een jongen (voor een meisje ook...) Ten eerste klinkt het absoluut niet mannelijk en ik denk aan de straattaal 'Mattie'....
In Italie denken ze daar anders over...zat mannen daar wiens naam op een a eindigt: Andrea, Senna, Luca, Battista...
Livia vind ik een leuke naam! Mattia vind ik geen leuke naam en klinkt toch wel meer als een meisjesnaam. Dan vind ik Matteo of Matthias ook leuker. Succes (moeilijk he?!)!
Nou, ik ben wel blij dat ik de namen heb neergezet hier. Het helpt me echt! Livia ben ik echt verliefd op, die staat dan ook echt vast. Mattia gaat het niet worden dus. Ik vind het niet leuk als 80% van de mensen zijn naam niet leuk vindt. Maar wat is het moeilijk om een (aparte, niet ordinaire) jongensnaam te vinden!!! Misschien moet ik maar wachten tot ik het geslacht weet.... Ondertussen zijn jongensnamen (die je níet vaak hoort) erg welkom!!! Nogmaals bedankt iedereen!
Hey Lappie, Livia is echt heel leuk. Het is dat mijn naam al vast staat voor mijn meisje Mattia vind ik inderdaad ook niet zo, maar het kan ook wennen zijn. Jongensnamen vind ik sowieso al veel moeilijker. Succes met zoeken. Ik heb trouwens ook een Italiaanse naam voor mijn meisjes, de tweede naam ook. Zo verliefd er nu al op