Vader en schoonvader heten Bart en Jan. Vernoemen lijkt me leuk. Ik vind Bart ook een erg leuke naam. Maar hoe? Bart Jan Bartjan Bart Jan roepnaam: Bart Buiten dat om, wat vinden julie van de namen?
Als ik voor één van deze zou gaan, dan Bart.als roepnaam Mijn zoontje heeft trouwens een Bart-Jan in de klas. Helemaal volledig dus.
Ik ken iemand die Bartian heet. Je spreekt het eigenlijk gewoon uit als Bart-Jan, maar ik vind Bartian mooier staan.
Ik persoonlijk vind Bart helemaal niks,die zou ik dan als tweede naam gebruiken en Jan als derde naam.
Persoonlijk vind ik Jan dan leuker. Het zijn beide wel vrij ouderwetse namen maar Jan vind ik dan voor nu ook nog leuk en stoerder ook. Bart vind ik een beetje geweest.
Welke naam van de twee óf combi van beide je er ook van maakt, altijd mooier dan al die zelfverzonnen zogenaamd nieuwe namen die je tegenwoordig hoort. Over 10 jaar zitten er klassen vol niet-uit-te-spreken namen en onbegrijpelijke combinaties. Ik vind de oerhollandse namen het leukst, is tijdloos, eenvoudig en makkelijk te onthouden. WE krijgen veel leuke reacties over de naamkeus van onze kinderen, allemaal oerhollands.