wat vinden jullie van...

Discussie in 'Babynamen' gestart door mamajanneke, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat vinden jullie van de naam Amy-Lee

1. Leuk

2. Niet leuk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Amy-Lee ??

2. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Niet leuk.

Amy vind ik wel leuk!

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk!

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    leuk!

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    er zit wel een klein verhaaltje achter deze naam. het wordt ook niet de hoofdnaam maar 2e naam. onze eerste zoon heet Darryl Lee Jake*
    Dan hebben we Dylano leronzo leroy en dan Dylarius Jonas Levi. Alle beide laatste namen afgeleid van Lee. en dat wil ik dus ook graag weer bij dit kindje. We weten nog niet wat het wordt, maar dit is een naam die steeds in gedachten speelt. heel vroeger wilde ik als ik een dochter zou krijgen haar amy-jane noemen, dus vandaar de naam Amy-Lee en dus vanwege de lee. Andere suggesties zijn na dit verhaal welkom.

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Door het verhaal erachter vind ik het een mooie naam.

7. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik snap dat je Lee er bij wilt. Is zonder streepje misschien een optie? Dus Amy als tweede naam en Lee als derde?

8. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Amy los leuk, maar Amy Lee wat minder, de uitleg verandert daar overigens wel wat aan... maar je (of je kindje) legt dat ook misschien niet aan iedereen uit :)

9. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Met verhaal erachter wel mooi om zo te doen maar vind samengevoegde namen niet mooi. Zou dan Amy als roepnaam doen, vind ik best leuke naam en Lee als tweede of derde naam.

10. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik vind het idee erachter wel leuk, maar krijg de naam niet fatsoenlijk over mijn lippen.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Niet mijn smaak maar natuurlijk wel een prima naam. Als jullie dit mooi vinden, gewoon doen.

12. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik ken een leuke meid die zo heet, maar ik vind het toch niet zo mooi.
    Een soort verengelst Amélie. Emilie, Emelie of Emily vind ik dan mooier.

Ik zie nu dat het de 2e naam wordt dan vind ik 't wel oké! Alleen hebben je andere zoons de laatste namen los van elkaar, dus dan zou ik ...... Amy Lee schrijven.

Andere namen die aan Lee gerelateerd zijn:
    Annalee - Jaylee - Leann - Leanna - Leanne - Lee - Leeann - Leigh - Lianne

Kun je misschien ook gebruiken:
    Aleesha / Alicia / Alisha - Arleen / Arline - Ashlee / Ashley - Baylee / Bailey - Charleen / Charlene / Sharleen - Colleen - Darleen / Darlene - Eileen, Ileen - Emalee / Emilee / Emily - Evelien, Eveline - Haylee / Hailee / Hayley - Heleen - Isleen - Joleen / Jolene - Kaylee - Karlee / Carly - Kimberlee / Kimberly - Kylee / Kylie - Leela - Marlee / Marley - Marleen, Marlene - Natalee / Natalie - Pauleen / Pauline - Rosaleen / Rosaline - Rylee / Riley - Shirlee / Shirley

13. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    7michelle7 bedankt de namen er bij. vind vooral jaylee er uit springen. wie weet.... gelukkig nog tot juni de tijd maar wel leuk zo al die namen
    Misschien dan ook tips voor de hoofd naam dat past bij Darryl Dylano Dylarius? Moet wel met de D beginnen :) Kijken of de naam er bij zit die ik in gedachten heb :) Wel voor jongen en meisje.

14. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Darryl, Dylano en Dylarius hebben alle drie de letters D, A, Y én L in de naam, de namen hieronder hebben dat ook, of in elk geval meerdere van die vier letters (d,a,y,l).

Voor een meisje:
    Daisy
    Dalya / Dalia
    Danya / Daniyah
    Darcy
    Darya
    Daryna
    Dayna / Déna
    Delaney
    Dilys
    Dorothy, Dorthy, Dory
    Dylara

Voor een jongen:
    Daley / Daly
    Daniyyel, Danyl
    Darcy
    Delroy
    Drystan
    Dylan

15. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    De namen die er uit springen ff rood gemaakt, zat zelf aan meisje Danysha te denken maar twijfel wel en jongen nog geen idee :)

16. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Leuk :) vind alleen Amy mooier maar door het verhaal erachter vind ik Amy Lee juist mooi :)

Deel Deze Pagina