We twijfelen dus tussen Mees of Milan. Wat vinden jullie? Mijn vriend denkt dat je met de naam Mees gepest gaat worden... Graag jullie mening!
Ik vind het allebei niet zo, het zijn van die standaard namen, hou ik niet zo van. Maar doordat ze zoveel gegeven worden, denk ik niet dat je bang hoeft te zijn dat ze ermee gepest gaan worden. Zou eerder bang zijn dat er meerdere van in 1 klas/kdv zouden zitten heb op Mees gestemd, net iets leuker dan Milan.
Ik vind Mees echt absoluut niet leuk voor een volwassen man. Als kind vind ik het nog wel ok, maar zou het voor mij gewoon niet zijn. Milan vind ik heel veel beter dus daar gaat mijn voorkeur naar uit.
Ik vind Milan niet zo leuk dus ik ga voor Mees! We twee verschillende 'stijlen' vind ik, grappig dat beide op jullie lijstje staan.
Mees Mijn neefje heet ook zo! Het is inderdaad wel heel anders dan Milan.. dan zie ik echt een bruin kindje voor me! Dat ligt er natuurlijk aan hoe jullie kindje eruit gaat zien Succes met kiezen
Mees!!! Ik wilde deze naam ook graag. Mijn man niet. Hij dacht inderdaad aan koolmees, pimpelmees, etc. Milan is niet zo mijn smaak. Maar met welke naam wordt je niet gepest? En als ze je niet met de naam kunnen pesten, dan pesten ze wel omdat je een bril hebt, of gekke neus, of rood bent of..... ga zo maar door!
Ik vind beide namen heel leuk. Ik ken een leuke Mees en met Milan heb ik trouwens helemaal geen 'buitenlandse' associatie want mijn Hollandse blonde neefje heet zo! Vanuit de gedachte welke naam ik beter vind klinken bij een volwassene heb ik op Milan gestemd.