wie wil me nog een keertje helpen met mooie meisjes namen? ik ben op zoek naar iets unieks appart maar ook lief en stoer oja ook de y erin dt hebben mijn andere kindjes namelijk ook ik zelf had vanaf dag 1 miley(mailie) in mijn hoofd wat vinden jullie daarvan? faylinn fayen is ook leuk echt apparte namen dus wie weet er nog een paar en kan mij helpen wil graag een lijstje om te kiezen
Miley vind ik wel oke, wel erge Miley Cyrus associatie Beetje kinderachtige naam ook, of zo. Faylinn vind ik dan leuker, Fayen vind ik echt niet mooi, veel te hard en gekke schrijfwijze (Vajèn is logischer, of Vayen desnoods). Andere ideetjes: Ainsley Aliyah Alyx Amaryllis Aniya Ashley, Ashlyn * Bailey Bethany Braelyn Brittany Bryanne Bryn / Brynn Bryony / Briony * Carys Cassidy Channary Cheyenne Courtney Cyra Cyrilla * Daisy Darby Darcy / Darcey Delaney Dilys Divya * Ebony Elysia Evelyn Glenys Hayley / Hailey Holly * Idoya Idriya Ilithyia Ivory Ivy * Jayla Jaylee, Jaylyn Jayna, Jayne Jazlyn Jessalyn, Jessamyn Jocelyn / Josslyn Joy * Kalyna Kalysta Kayin Kayla, Kaylee Kaylyn Kelsey Kimberly / Kimberley Kinsley * Lacy Laryn Latoya Lavanya Layla Liberty Lily Lindsay Lindy Lynna Lyra * Macy Mallory Manyara Marcelyn Marilyn Marley / Marly Marylou Maya Maylis Melody Mercy Merryn Millaray Myra, Myrrine * Nayeli Nerys Noy, Noya Nyala Nyssa * Paisley Peyton Poppy Raelyn Ruby Shayna Shelley Skye / Sky * Tamaya Taylor Tyra Verity Whitney Xylia Yaen
Ayse, met een cedille (kringeldingetje) aan de S, zeg aishe, is de Turkse vorm van Aicha, een uitgesproken soennitisch islamitische naam. (vrouw van de profeet Mohammed) Als je niet zou overwegen om je zoontje Mohammed of je dochtertje Fatima te noemen, bij wijze van, zou ik niet voor de naam Ayse gaan.
Ailey - Aily : Finse naam Iley : Engelse naam Bryenne Carly Caya - Kaya Caylen Cyenna - Syenna Chynouk Dayell - Dyell Dailey - Deley - Dely Enya Esmay - Ismay Faedyn Hailey Holly Ilvy Izzy Indy Jacy - Jaycie Jady - Jaedy - Jaydi Jailyn Jayenne Jindy Jordyn Josey Yuna Zayenne
Een vriendinnetje van mijn dochter heet Ayden (uitgesproken als Eden). Yara vind ik ook mooi, of Yana, maar ik vermoed dat je wat meer amerikaanse namen zoekt.
Er is al een hoop genoemd. Heb wel zelfde smaak als jou hahaha en ook wij zijn nog aan zoeken. Vind het zelf erg lastig. Wat is er niet tussen zag staan hierboven is nog... Skyler Skye Zosya Zosye Jaimy Nyha Succes en ik ben benieuwd of je was ideetjes heb van alle namen hier boven.
Volgens mij zijn deze nog niet genoemd: Yentl Maysa Nyla Lyra Lilya Yaiza En is Ruby al voorbijgekomen? Vind ik ook erg leuk!