Hoi meiden!!!! Voor een meisje: Clementine Leontine Voor een baby-boy: Jilles Quinn Ik ben benieuwed naar jullie meningen !!!
Quinn vind ik leuk. Geen idee hoe je Jilles uitgesproken wilt hebben? Zoals het drankje? Meiden namen zijn helemaal niet mijn smaak.
Voor een meisje: Clementine - vreselijk Leontine- gaat wel Voor een baby-boy: Jilles - niet leuk zou niet weten hoe je het uitspreekt Quinn - leuk
O wat een topnamen! Ik vind Quinn juist de minst leuke en met Leontine zou ik beetje bang zijn voor Rad van Fortuin-associatie, maar echt, 50 pluspunten voor Clementine Jilles Clementine vind ik heel mooi, net als Celeste, Colette, Céline etc., maar eigenlijk nóg mooier. Jilles is een traditionele naam, in mijn familie komt deze ook voor en je zegt het gewoon op z'n Nederlands zoals het er staat.
Wat een verschillende namen! Ik vind de meisjesnamen niet leuk, sorry. De jongensnamen vindt ik beide echt heel leuk!
Meisjesnamen allebei vreselijk en ouwelijk.. Van Jilles weet ik niet hoe je het uitgesproken wil hebben en Quinn vind ik wel leuk!
Meisjesnamen beetje ouderwets, maar niet stom. Inderdaad de associaties met onze enige echte en de mandarijn, maar die ben je zo kwijt. Quinn doet me aan die tv-serie denken, Medicine Woman. Jilles vind ik erg leuk. Net als Gilles trouwens. Begrijp niet dat er onduidelijk is over hoe Jilles uit te spreken, kan in mijn optiek maar op één manier!
Ik zou als eerste het uitspreken als Djilzzzs. Poging twee zou Jil-lus zijn en poging drie iets Fransigs Sjielsss ofzo. De eerste vorm vooral omdat Jules ook als Djoelss wordt uitgesproken in het Engels.