wat vinden jullie van >>>

Discussie in 'Babynamen' gestart door smurf2, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dit!

2. Miiepje

Miiepje Actief lid

26 okt 2013
    249
    0
    0
    Ik word hier ondertussen wel een beetje geïrriteerd van de reacties: dat het ordinair is zulke namen.

Hoe kom je daar bij? en wie zegt dat? staat dat ergens vast ofzo ? in een boek ?
    Omdat je iemand kent die zo heet en ordi is ?
    Ik ken een meisje die heet Roos en dat is pas een vreselijk ordinair kind blegh, maar betekend niet meteen dat ik de hele naam Roos Ordinair vind.

ga er verder maar niet in,
    Jaydi of Jaydee super leuk, helemaal niet ordinair.
    Ken een meisje die Jaydee heet super lief en slim meisje met hoog opgeleide ouders.

Als jullie het mooi vinden gewoon doen, niet alle meisjes hoeven madelief of lotte te heten, vreselijk !

Zoooo ik ben mijn irritatie weer kwijt :D

3. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ik vind Juna (djoena) mooier!

4. Blue 7

Blue 7 Actief lid

29 apr 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het een lieve naam, ken een meisje dat zo heet. Het is een leuk kind uit een 'welgesteld nest' en haar zus heet Felicity (ook ordi zeker??? :x) Het lijkt op dit forum inmiddels een vanzelfsprekendheid dat alle namen eindigend op een Y of IE klank afgeserveerd worden als 'ordi'
    Wat een onzin. En alle namen met E worden leuk bevonden: LottE, LisE, JadE BAH alsof enkel je naam aangeeft dat je uit een goed milieu komt.
    Ben zelf hoog opgeleid, heb een goede baan en mijn naam eindigend op een Y :$ en die van een van mijn kinderen ook...:D

5. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Helemaal mee eens, had het niet beter kunnen verwoorden.
    Maar het zijn vooral ook die mensen welke hun eigen kinderen iid allerlei "hockey namen" (tja zo noem ik ze maar;)) geven... en niet te vergeten, zoals alle meiden in NL al heten ;) ...

Ordi is zeker niet aan de orde... maja zo zie je maar weer over smaak valt niet te twisten.:cool:

Deel Deze Pagina