Over smaak valt te twisten, gelukkig maar anders heet iedereen hetzelfde. Ik zou het eerder bij een donker kindje bedenken, maar aan de andere kant went het vanzelf en apart is het iig wel. Mijn dochter had een vriendinnetje vroeger die Shakira heet, en echt een blond Hollands meisje. Of het je smaak is doet er niet toe, maar t went vanzelf. Ik zou, als ik jou was en dit is dé naam voor je, niet twijfelen maar er gewoon voor gaan. Wat de smaak van iemand anders is moet ieder voor zich weten toch?
Ik vind het ook echt niet passen bij een Hollands meisje. Het is heel fout, maar ik stel me er direct een bepaald type ouders bij voor, sorry.
Sorry, ik vind het ook echt niet kunnen voor een Hollands meisje. Maar dat zei bijna iedereen hier. En je twijfelt zelf ook flink. Kunnen we je helpen zoeken naar een andere naam? Of houd je vast aan deze naam?
Ik was benieuwd wat mensen erover zouden zeggen... en het is ook een stadskindje met rasechte rotterdamse (jonge) ouders ikzelf heet shirley partner heet Antonius (roepnaam toon) & zoontje heet Jaylen Dwayne ( zijn ook niet bepaald namen die passen bij een blond mannetje met grijs/groene ogen.. of wel soms?!)
Jaylen vind ik nog wel kunnen voor een blank kindje al zou het niet mijn keuze zijn, maar smaken verschillen. Sharona zou ook nog een afleiding van jullie beider namen kunnen zijn? Of Leona (leej dan van jou naam, oona van je man). Vind ik persoonlijk minder uitgesproken. Maar als het voor jullie de naam is: wie zijn wij dan?
Het is niet mijn smaak, en vind het ook meer bij een donker kindje passen. Jaylen vind ik een meer gangbare naam. Andere opties/ideeen: (Shirley & Antonio (Toon) ) Alisha Tonia Lisan Tiana Tiara Siara Shira Sira Tanitha Tanisha
Wat ook nog zou kunnen als combinatie van jullie namen is Shanti of Ashanti (Al vind ik Ashanti persoonlijk ook weer meer voor een getint kindje)..