als het een jongen word dan word het 100% zeker dillan en voor een meisje vinden we chelsy wel mooi wat vinden jullie daarvan?
De jongensnaam vind ik leuk. Die is bijna hetzelfde als de tweede naam van mijn zoon. De meisjesnaam vind ik zelf niet zo leuk. Maar ik hou niet zo van die Engelse namen, vandaar. Maar als jij het mooi vindt, moet je het vooral doen, hoor. x Linda
De namen zijn ook niet mijn smaak maar vind de spelling zoals ''Bob en Marloes'' het schrijft mooier staan. Maar volg je hart, kies wat jij (jullie) mooi vind.
Het is niet mijn smaak, maar ik zou dan juist voor een andere spelling kiezen om het toch iets aparter te maken... maar ja, dat is zo persoonlijk...! Ik zou het persoonlijk ook niet hier op het forum vragen... vooral omdat het me totaal niet boeit wat andere van onze naam hadden gevonden. Je kiest toch de naam die jezelf (en je partner) mooi, leuk, grappig vinden...? En iedereen heeft er wel een mening over terwijl het juist heel erg persoonlijk is... Groetjes Niki