Ziva staat op ons lijstje voor een meisje. We weten het nog niet zeker want we zijn al jaren trouwe NCIS-kijkers en ik vind het een beetje gek om je kind naar een tv-personage te noemen. Aan de andere kant vind ik de betekenis erg mooi (pracht) en zorgde NCIS eigenlijk alleen voor herkenning toen ik de naam vaker op namenwebsites voorbij zag komen. Had er eerder niet zo over nagedacht. Ik vind het ook wel passen bij een blond kindje. Het is een Hebreeuwse naam en zoveel blonde kindjes hebben een Hebreeuwse naam.
Gisteren nog een meisje tegengekomen dat Ziva noemt en het was een meisje met blondbruin haar en blauwe ogen
Ja idd wij zijn ook trouwe NCIS kijkers haha Maar met namen als Loïs enz..zijn ook van series Enzo Maar idd de betekenis is erg mooi he. Lastig hoor pff ...
Het is erg lastig haha, eerst vond ik het z'n leuke naam maar na de meningen gezien te hebben twijfelen we toch wel een beetje...
Erg leuk! Maar ik denk dat je meningen van andere echt wat meer los moet laten. Nooit zal iedereen jullie naam mooi gaan vinden. Iedereen heeft een andere smaak dus als je daar rekening mee moet houden... En zoals je ziet vinden meer mensen de naam mooi dan niet mooi. Gewoon voor de naam gaan wat voor jullie DE naam is. Succes met kiezen.
Ziva is voor jou DE naam! Dat is veel belangrijker dan mijn mening Nora/Noor was vroeger ook alleen voor getinte vrouwen en nu ken ik alleen maar blonde Nora's De naam is leuk en apart dus zou het gewoon doen en mijn vorige mening maar vergeten.
Nee wij houden ook niet van top 10 namen inderdaad ! haha gelukkig, ja tegenwoordig noemen mensen hun hond ook Luna,Roos en Sara .. dan kan je straks je kind helemaal geen naam meer geven. Ben ook wel blij te lezen dat sommige er ook een blank kindje bij zien En de associatie met Ziva uit NCIS vind ik niet zo erg, wij zijn zelf trouwe kijkers en vonden zo de naam nog stoerder haha
bedankt iedereen die de poll heeft ingevuld en die heeft meegedacht en haar mening heeft gegeven Wij laten het nog even bezinken.